Igen...Tudom...Az elmúlt egy hétben élni sem volt kedvem, nemhogy a naplómat írni. Egyetemet mostanában otthon végeztem el, nem akartam csak Máté közelébe sem férkőzni.
Persze azt nem mondom, hogy nem érzek iránta egy hangyafasznyit se, de látni meg végképp nem akarom.
Anna a héten sokszor átjött, hozta a leckét, elmondta a suliban történteket, és sokat voltunk együtt. Többször ide akarta volna adni a levelet, amit Máté írt nekem, de reflexből visszautasítottam.
-Nem érdekel!-mondtam el hatodszor, de hetedjére se fogta fel, hogy nem vagyok kiváncsi a szaros levelére.
-Ki van fordulva önmagából-kezdte Anna halkabban, én meg felültem a kanapén, mert ez tényleg érdekelt.-A jegyei egyre rosszabbak, kedden a tanár hazaküldte, mert nagyon szarul volt.
Lesütöttem a szemem, mert azért ez több a soknál. Lehet, csak én gondolom túl a dolgokat.
Lehet, hogy az a csaj valójában nem is a barátnője?
Lehet, hogy miattam van ilyen ramaty lelki állapotban?
Ilyen, és ehhez hasonló válaszolatlan kérdések sora fogalmazódott meg bennem.
-Figyi, egyszer már nem hallgattál meg, de most kajakra azt mondom, beszéld meg vele a dolgokat-nézett Anna a szemembe komolyan.
-Talán igazad van-majd lecseppent egy könnycsepp az arcomra.
-Minden rendben lesz!-ölelt meg szorosan a legnagyobb lelki társam, Anna.Máté
Egész héten egy szemhunyásnyit sem voltam képes aludni, az agyam csak Kitty körül forgott. Semmi másra nem vágytam jobban, csak arra, hogy újra megérintsem puha ajkait, itt feküdjön mellettem, együtt kelhessünk. Legyünk együtt megint...
Nem tudom van-e még esélyem...Írtam neki instán, messen, ahol csak tudtam, hívtam, és még a levelemre sem érkezett válasz.
El akartam terelni a kusza gondolataim, ezért írtam Lovagnak, találkozzunk a szokásos étterembe.
-Tesi, mi a faszomat csináljak?-kérdezem idegesen Lovagtól.-Mióta megláttam, úgy érzem nekem ő az igazi. Nekem ő kell bazdmeg.
-Lepd meg valamivel-ajánlotta fel.
-Na és mivel?-értetlenkedem.
-Ha tényleg úgy érzed, ő életed csaja, akkor ne legyél punci, menj el a lakásához, rittyentsd ki magadat, hívd el valami fullos helyre, és tisztázzátok le.
-Hallod-mosolyogtam-Ez kurva jó bro. Na cső tesike, majd akkor holnap 6:00-kor az edzőteremben?-köszöntem el.
-Jaja-pacsiztunk le, majd el is indultam haza.
Azt a szettet választottam, amibe a merch filmforgatásba voltam, a piros zakót, gatyát, és a kimaradhatatlan Sillo Slide-ot.
Annától elkértem Kitty pontos lakcímét, és már szálltam is fel a legközelebbi buszra.Kitty
-Auu, basszus-riadok fel, amikor a kezem hozzáér a tűzforró serpenyőhöz. Egyszer akarok palacsintát sütni...
Gyorsan hideg víz alá nyomom a bizsergő ujjaimat, amikor halk zajt hallok az ajtó irányából.
Kezeimet törölgetve szaladok, hogy megnézzem, ki jött meg.
Nagy meglepetésemre Máté vigyorgott rám szexi szemekkel, én lesütöttem az enyéimet, mert a pulzusom lehetett 130 környékén.
-Hát te?-néztem vissza rá kicsivel később, mikor már volt annyi energiám, hogy felnézzek.
-Figyelj Kitty, én nagyon-nagyon szeretlek. Nekem nagyon sokat jelentesz. Tisztázni akarom veled a dolgokat, mert már nem bírtam tovább. Kérlek gyere, beszéljük meg!-néz rám boci szemekkel.
-Nem tudom-vallom be neki.-Egyik felem csak veled akar lenni, a másik meg hagyni akarja az egészet.
-Kérlek-túr bele idegesen a hajába, a válaszomra várva.
-Jó-jó, elmegyek, csak ne nézz így rám, kérlek-mosolyodom el, mikor ránézek.-De először is-mutatok magamra.-Hadd rakjam magam rendbe.
-Én várok-ül fel az asztal tetejére, ami mit ne mondjak, nagyon csábító. Nem Kitty, még mindig haragszol rá!
Miután átöltöztem (fekete ruha, Jordan), Máté még mindig az asztalon ült, és nem bírtam magammal, odamentem hozzá.
-Kurva jól nézel ki.-vallotta be nekem.
-Te sem vagy kispályás-nézek végig az outfitjén.-Szóval Bogi zaklat-mondta, mintha ez tök normális dolog lenne.-Kábé 2-3 hete. Megszerezte a telefonszámom, és egyszerűen nem lehet letiltani.
-Értem. És a becenév?-kérdeztem.
-Jaaa, azt ő állította be nekem.
-Milyen kedves-bámultam Eger főterére, majd új adag salátát lapátoltam be.
-Amúgy, mi a bajod a vegánokkal?-kortyoltam a narancsléből.
-Kicsike, én annyi húst eszek, hogy legalább egy vegán dolgát megnehezítsem.-Ne haragudj, amiért ilyen fasz voltam veled-próbáltam menteni a menthetőt.
-Szeretlek, ez a lényeg-csókolt meg olyan lágyan és finoman, amilyet régen tapasztaltam már.
-Én is!
Nagyon örülök, hogy végre tisztázódtak a dolgok Mátéval. Nekem is mindennél fontosabb, és nem akarom elveszíteni.
Jó éjt, Máté!❤️
YOU ARE READING
Belezúgtam (2okos Story)
FanfictionA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...