Sziasztok! Előre elnézést, mert azt mondtam, új könyvet kezdek ezzel a történettel, de mivel itt sok olvasóm van, inkább itt folytatom a storyt! Csókollak titeket!❤️
Úristen! A pulzusom az egekben van, kurvára fosok a holnapi út miatt, ráadásul még azt sem tudom, mit vigyek magammal. Máté most jött át, és jelenleg segít nekem a bepakolásba.
-Baby, ezt komolyan fel akarod venni?-emelt fel egy rohadt rövid topot, amit igazság szerint magammal akartam volna vinni.-Nem bulizni megyünk.
-Jaa csak egy ötlet volt-feleltem rákvörösen.
-Mi a baj kicsike?-simogatta meg az állam, amitől hányingerem lett, ha lehet mondani jó értelemben.
-Nagyon izgulok-vetettem magam az ágyra a kipakolt ruhák mellé.-Basszus, alig ismernek engem, és én sem őket. Olyan, mintha idegenekkel mennék nyaralni.
-Én itt leszek veled-hintett a számra egy apró csókot.-Na, folytassuk baby, sohasem leszünk így kész!Két órával később van, Máté már elhúzta a csíkot, a bepakolással is már majdnem végeztünk, és eldöntöttem, hogy nem viszem magammal azt a topot, amit Máté talált meg a bőröndöm tetején. Pedig.......ahh hagyjuk.
-Szívem, biztos bepakoltál mindent?-kezdte anyu az aggódást, ma már vagy ötször.
-Igen, nyugi, minden rendben lesz! De azért nagyon fogsz nekem hiányozni.-érzékenyültem el kissé.-Te is hiányzol majd nekem hugi-öleltem meg Izát.A nagy út miatt aludni sem tudok, úgyhogy az időmet sori nézéssel töltöm el, de persze az agyam csak az utazáson kattog, de ekkor kapok egy insta üzenetet, amit ösztönösen nyitok meg:
PSGOGLI7_offical: csao a csapat mar nagyon kivancsi rad szoval holnap tala!
Az üzenet egy pár darab követ legördít a szívemről, és egy kicsit meg is nyugodtam.
Csak élvezzem ki az elkövetkezendő egy hetet!
ESTÁS LEYENDO
Belezúgtam (2okos Story)
FanficA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...