OMG híres ember lettem! El sem hiszem! De ezt persze csak Máténak köszönhetem, senki másnak.
A suli előtt összefutottam Mátéval és Annával pont teljesen egyszerre. Míg Mátétól kértek páran képet, én a barátnőmmel robogtam fel az emeleti terembe, ugyanis egyeztetni akart velem a találkozóval kapcsolatban:
-Na, mik a hírek?-vetettem fel a kérdést.
-Szóval, a pontos idő június 30.-a, délelőtt tíz, Balazs Kicks. Jegyeket már lehet vásárolni a honlapon, és elég limitált. Összesen 200 jegy van, és ebből 15 VIP.
-Úú, de jó-mosolyogtam rá Annára.
-És a program mi lesz?
-Igazából 10-11-ig kábé csak fotó, dedikálás. 11:30 körül a VIP-sok elvonulnak a bolt hátsó részébe, és beszélgethetnek veletek negyed órán keresztül. Addig a többiek Balázzsal cipőket nézhetnek, meg körbejárhatják az üzletet.-tudakolta.
-Jaaaj, nagyon várom, milyen lesz a nézőkkel találkozni!
-Én is nagyon!Az órák után Mátéval és Annával sétáltunk egyet a közeli parkban, és fagyiztunk is. Amíg a barátnőm elugrott a mosdóba, Máté felém fordult.
-Hallod-babrált a hajában.-Holnap nincs tanítás, nem lenne kedved ma nálam aludni? Arra gondoltam, meghívhatnánk Annát is.
-Ez nagyon jó ötlet-öleltem meg szorosan.-És miért szeretnéd, hogy Anna is jöjjön?
-Mert a legjobb barátnőd, és szerintem elleszünk. Meg streamelünk egyet.
-Na neeeee-kaptam a szám elé a kezem.-Annyira szeretlek!Mikor Anna kijött a mosdóból, egyből neki ugrottam, és be sem állt a szám:
-Hallod, nincs kedved pizsamapartyzni Máténál? Én is megyek. És streamelnénk is, azt mondta.-magyaráztam neki, és próbáltam nem elhadarni.
-Komolyan?-fordult Máté felé.
-Komolyan.
Megbeszéltük, hogy háromnegyed óra múlva találkozunk a lakásánál, és elindult mindenki haza pakolni.
Gyorsan összeszedtem a fontos dolgokat (persze a 2okos póló ki nem maradhat), majd anya elkísért kocsival, de mondta, hogy gyorsak legyünk, mert Iza még mindig lázas.
Anna pont a háztömb előtt állt, és együtt mentünk be Mátéhoz. Amikor kinyitotta nekünk az ajtót, éppen készülődés közepén lehetett, mivel fogkefe volt a szájában, és a pólóját is levette valahol.
-Bocs.-intézte el egy szóval, és besietett a fürdőbe.
Annát körbevezettem a pici kis lakásban, majd leültünk Máté ágyára. Lassan ő is megérkezett, és elkezdhettük a streamet. Anna nagyon izgult, úgyhogy végig mellette voltam, és fogtam az asztal alatt a kezét. A live csak 1 órás volt, mivel csak egy kis Just Chattinget tervezett Ice, és beszélgettünk a nézőkkel a taliról is.De most szólnak a srácok, szóval a történtekről holnap beszámolok!
YOU ARE READING
Belezúgtam (2okos Story)
FanfictionA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...