Június 25. Kedd

284 11 0
                                    

A tegnapi nap olyan szinten lebetegedtem, hogy a világomról sem tudtam. Máté állítása szerint nagyon hiányzom neki, és mondta, hogy ma meglátogat. Anya megint leszidott, hogy miért nem vettem be a fájdalomcsillapítót, de én nem akartam kicsit sem.
-Csak egy kis torokfájás-hagytam annyiban az egészet.
Már délután két óra is lehetett, mikor anya bejött a szobámba, miszerint vendégeim vannak. Mátéra számítottam, de akkor ki lehet a másikuk?
Pár pillanat múlva belépett az ajtómon Máté, és a (most már) teljesen egészséges Dávid.
-Dávid?!-pattantam fel gyorsan, és megöleltem, de elég feszültnek tűnt.-Hiányoztál! Minden rendben?
-Igen, jól vagyok, de azért nagyon oda kell figyelnem magamra-sütötte le a szemét.
-Na gyere baby-húzott magához Máté, és nem zavartatva magát, háromszor is megcsókolt. Dávidnak meg az egészet végig kellett néznie...
-Bocsánat fiatalok-tört be anya a szobámba.-Máté, elrabolhatlak egy fél percre?
-Persze.
Úgyhogy Dáviddal maradtunk kettesben, ezért rá is kérdeztem a dologra:
-Van valami baj, Dávid? Furán viselkedsz.-néztem a szemébe.
-Én csak nagyon szégyellem magam a múltkori miatt-vallotta be. Az a csók...nem kellett volna.....
-Ezért ne gyötörd magad-próbáltam oldani a feszkót.
-De ezt tényleg akkora baromság volt!-túrt bele a hajába idegesen.-És meg azt sem tudom, hogy mondjam el Zsófinak. Van ötleted?
-Szerintem az igazságot mondd el neki, az lesz a legjobb, és tisztázódnak a dolgok.-osztottam az észt, Dávid meg még mindig állt, mint fasz a lakodalomba.
-Én lépek-nyújtotta a kezét, én meg jó nagyot belecsaptam.
-Itt vagyok életem értelmei-mosolygott ránk Máté, mint egy idióta.
-Ittál?-nevettem.
-Hallod Kitty-kezdte.-Anyád nagyon kedves. Elengedett Törökbe!
-Hová?-ráncoltam össze a homlokom.
-Nem mondtad neki tesike?-mondta Dávid Máténak.
-Jaaaaaa-pofozta fel magát.-A csapatunk szervezett egy egyhetes nyaralást Törökországba, és mivel már hozzánk tartozol, neked is jönnöd kell baby!
-Úristen! És pontosan kikkel megyünk?
-Háát, Laura, Normi, Fatima, Mamca, Papca, Balázs, Ogli, Máté, te, én-sorolta fel Dávid.
-Csak szopattok?-kérdeztem rekedtes hangon.
-Dehogy! Holnap írjuk alá a papírokat. Nagyon jó lesz baby-puszilta meg az arcom Máté.
-Mikor lesz?-fogalmazódott meg az újabb kérdés.
-Július első vasárnapján indulunk-válaszolt Dávid.

ÚRISTEN ALIG VÁROM!!!!!!!

Belezúgtam (2okos Story)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora