Az este egy szemhunyásnyit sem voltam képes aludni, és elég korán, négykor keltem fel. Anya is fent volt már, a kajámat készítette az útra, és láttam rajta, hogy izgul egy kicsit.
-Jó reggelt anyu-köszöntem kómás fejjel.-Miért nem alszol?
-Azt akarom, hogy minden rendben legyen veled-kezdte halkan.-És ha bármi olyanról akarnál velem beszélni, akkor....
-Anyuuu-szakítottam félbe, mert nem akartam hallgatni az egyórás monológját a védekezésről.-Még nem tartunk ott.Már mindent bepakoltam, összekaptam magam, és anyu nemsokára kikísér az állomásra. A pesti reptérről indulunk, 7:20-kor száll fel a gép.
-Szeretlek anyu-öleltem meg szorosan már az állomás előtt állva, egy bőrönddel és egy táskával a kezembe.
-Vigyázz magadra Kitty! Ha bármi baj van, vagy tényleg bármi, hívj! Szeretlek!-segített felpakolni a kofferemet is a vonatra, én meg boldogan integettem anyunak.
Ekkor valaki megbökte a vállamat. Elfordultam az ablaktól, és Oglival találtam szembe magamat.
-Csao-mondta a szokásos gyors beszédével.
-Mit keresel itt?-esett le az állam.
-Gondoltam, hogy ne legyél egyedül. Messze van Pest.
-Hát ja.-bólogattam.-A srácokról tudsz valamit?
-Papcáék már nemsokára ott lesznek, csak előbb beugranak kajálni valahova.-ült le mellém az ülésre.-És Fatima már nagyon meg szeretne ismerni téged.Az út nyugiban telt el, jót beszélgettem Oglival, és annyira nem is bunkó meg faszfej, mint amennyire mondják az emberek. Humorérzéke is megvan...
Úristen.....most tesznek ki minket! Annyira kavarog a gyomrom. Igazából az okára még nem jöttem rá.
-Baby!-látott meg egyből az én szerelmem, a világ legszebb fiúja, Tálas Máté László, és rögtön a karjaiba ugrottam.
-Sziaa-roppantottam össze a csontjait, majd apró csókkal üdvözöltem.
Akkor láttam meg, hogy Máté háta mögött áll az egész csapat. Mindenki bámul, én lesápadok. Szavakba nem tudom önteni. Olyan érzés, mintha a példaképeddel állnák szemben. Fenomenális érzés!
-Nyugi Kitty, ők is emberek! Ugyanolyat fosnak, mint te bazdmeg!-tudakoltam magamnak, de persze nem mondtam ki.
Először a jól ismert Dávidhoz mentem oda, aki köszönésképpen megölelt, én meg viszonoztam is.
Dávid mellett állt Fati és Normi kézen fogva, igazi álompár gyerekek...Fatima elengedte gyorsan Normi kezét, és ő is a nyakamba ugrott.
-Sziaa-mosolygott, és úgy tűnik, szimpi lehettem neki, mert egyből barátnőmnek szólított.
-Szia, Normi-köszönt Nomidelek is, aki maradt a hagyományos kézfogásnál.
Ezután Mamcának és Papcának is bemutatkoztam, aztán Laucinak is, aki nekem nagyon-nagyon jó fejnek tűnt, és azonnal pártfogásba is vett, és közös képeket is csináltunk. Meg persze a végén Balázs is megölelt, mert hát na...UUU MAJD IROK, DE MINDJÁRT LEKÉSSÜK A GÉPET‼️💞
ESTÁS LEYENDO
Belezúgtam (2okos Story)
FanficA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...