-Egyetek gyerekek, hadd nőjön a begyetek-tudakolta Papca nekünk reggeli közben, újabb adag rántottát lapátolva a szájába.
Mindenki eléggé lehangoltan nézett ki, aminek nem tudtam az okát. Azon kívül persze, hogy kiderült, hogy Normi megcsalta Fatit. Szegény csaaaj.....
Csak arra lennék kíváncsi, Normi mikor szándékozza elmondani a dolgokat, ami közte és Balázs között folyik. Fati persze mit sem sejtve az eseményekről, nyugodtan és szerelmesen bújt hozzá a "palijához".
Miközben őket néztem, néha el-el járt a tekintetem Balázs felé, aki ingerülten bámulta vagy az asztalt, vagy Normival szemezett. Amikor a szemezés már kábé elég feltűnően 2 perce tartott, pofátlanul álltam közéjük:
-Balázs, hoznál nekem egy kis narancslevet?-mutattam az üdítős stand felé.
-Persze-húzta kissé a száját.-Mi volt ez a reggeli dolog Máté? Nem láttad? Ennél feltűnőbben nem lehet szemezni.-bombáztam meg Mátét a kérdéseimmel.
-Szerinted láttak valamit Papcáék?-vágott vissza.
-Remélem nem. Azért kértem inni Balázstól.
-Gondoltam.-húzott a karjai közé lágyan, majd leültem a jobb lábára, és a nyakán pihentettem meg a karomat, erre Máté válaszul cirógatni kezdte a combomat, amitől felkeltek a gyomorpillangóim.
-Mi lesz a mai program?-váltottam témát.
-Hajókirándulás, este tengerparti séta egy fasza étteremmel.
-Tökély!Balázs & Norman
-Többet nem csinálhatod ilyen feltűnően-kérleltem Balázst, de a gyönyörű szempárjait nem tudom megállni, hogy ne bámuljam. A testéről ne is beszéljünk, amit volt szerencsém tegnap este közelről megcsodálni.
-De baszd meg, mit csináljak, ha nekem csak te kellesz baba?-imitált sírást az én drága Balázsom.-Mi lesz Fatimával?
-Ajhh hagyjál már azzal a nővel, úgyis csak a pénzem kell neki. Még pár hét, szakitok vele, és végre együtt lehetünk.-kulcsoltam össze az ujjainkat, miután Balázs apró csókokkal kényeztetett.
-Erről beszélek élet. Minket egymásnak teremtettek!-csücsörített, majd hosszasan megcsókolt.
-És mi van azzal a takarítóval vagy kivel aki meglátott minket?-vetettem fel.
-Istenem, kinek mondaná el egy török nő, aki egész nap csak mos meg lepedőket cserél? Amúgy is, ez magándolog.
-Igazad van baba-ugrottam a nyakába, és már azonnal ledobott az ágyra és kényeztetni kezdett. Tökéletes pillanat!-Talán mégis el kéne mondani Fatimának-ajánlottam fel Máténak a nagyszerű ötletet.
-De akkor mindent elmondunk Kitty-komolyodott el.
VOUS LISEZ
Belezúgtam (2okos Story)
FanfictionA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...