Fuu azt se tudom mit mondjak a tegnapi nap után. Kicsit haragszom is rá. De miért nem akarta, hogy elmenjek a sráccal a koncertre (egyébként Andris)? Talán féltékeny? Az nem is rossz :)
Ilyen és ehhez hasonló gondolatok jártak a fejembe, míg elkészültem. Izától nem kérhettem tanácsot, mert már az iskolába volt, anya meg korán ment be dolgozni. Majd megbeszélem Annával.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-De hogy tehetted ezt?-háborgott a barátnőm.-Azt hittem tisztázni akarjátok, nem még több port kavarni...
-Hát ezen már kár kiakadni.-szólaltam meg, természetesen a szokásos helyen, a mosdóba.-És képzeld, azt akarta, hogy ne menjek Andrissal a rock koncertre.
-Izzik a levegő Kittyke-humorizált.
A teremben csend honolt, csak Máté ült bent, amit nagyon furcsáltam. Anna amikor meglátta, elég hangosan mondta a kamu szövegét, miszerint lent hagyta a cuccát.
-Beszélj vele naaa-lökött oldalba, és elillant.
Máté megint telefonozott, talán insta storyt rakott ki. De most mit kéne neki mondanom? Bocsánatot kellene kérnem, mert lekezelő voltam?
-Elmész Andrissal a koncertre?-kérdezte köszönés nélkül. Milyen bunkó...
-Igen, elmegyek.-határoztam el, pedig otthon teljesen kiment a fejemből, és nem kérdeztem meg.
-Jaja, vágom-mondta tök bunkón. Majd letette a telefont a kezéből, és otthagyott. Én meg ültem az üres terembe egyedül.
Csak pár perc múlva vettem észre, hogy mellettem hagyta a telefonját, ráadásul nem zárolta le. Rettenetesen furdalt a kíváncsiság, és nem bírtam az indulataimmal. Magamhoz vettem a készüléket (persze nem olvastam sem messenger, sem insta üzeneteket), és szörnyülködve láttam, mi van megnyitva. Egy híroldal volt, ráadásul a címtől is kirázott a hideg:
"Tinédzser lányokat ejt rabul a saját házában egy 19 éves egyetemi tanuló"
Úristen. Mi van ha Máté?-fordult meg a fejemben. Na jó, igazából azt tényleg nem tudom, hány éves, de kinéz 19-nek. Pedig én már kétszer is voltam nála...
Mikor jöttek már be a többiek a terembe, gyorsan letettem a telefont, és visszatettem, ahol eredetileg volt. Pár perc múlva Máté is megjelent.
-Hány éves is vagy?-majd a számra tettem a kezem, nem állt szándékomban megkérdezni, de kicsúszott.
-Tessék?-nézett rám értelmetlenül.
-Bocs. Nem akartam.-próbáltam helyrehozni a hibám.
-21, de miért?-kérdezte, mint akit tényleg érdekel a válaszom. Véletlenül a telefonjára néztem, ami még mindig ott hevert. Máté követte a tekintetem, majd meglátta a cikket a telefonján.
-Ja, értem-és belenézett a szemembe.-Úgy nézek ki, mint egy pedofil bűnöző? Már rég elraboltalak volna.
Láttam az arcán, hogy kissé megviselte, hogy ezt mondtam, úgyhogy kicsit szégyelltem magam.
-Figyelj, sajnálom-tanulmányoztam közbe a padlót.-Nem akartalak megbántani.
-Felejtsük el ezt az egészet. És ne vedd el a telóm, ha kérhetem-és végre megtörtént. Na...nem a csók, hanem, hogy kibékültünk, és kisujj esküt kötöttünk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anna eljött hozzám, és filmeket néztünk, meg pletyiztünk. Előtte anyát gyorsan megkérdeztem, hogy elenged-e a Corey Taylor koncertre, és beleegyezett, de csak ha időben, éjfélkor max. hazaérek.
Anna elvette a telóm, és írt Andrisnak:
KittyQueen12: csaoo holnap tali a koncerten?
Andrisbusiness2: na, akkor mégis eljössz :)) Holnap 8:30-ra legyél a stadion előtt. Ott foglak várni! Szép estét!
-Szimpi a csavó-mondta Anna, aki még mindig a telómat fogta, majd utána felém tartotta a készüléket.
-Tényleg-bólogattam.
-Baszki, válasszunk outfitet!-pattant fel.-Én leszek mától a stylistod, szóval ne szólj bele a munkámba.
Anna kinyitotta a szekrényem, majd kutakodni kezdett a ruháim közt.
-Úú, ez rockos!-fogott meg egy fehér, rövid farmer miniszoknyát.-Ez tökéletes lesz.
-De túl rövid-rinyáltam, és leültem az ágyra.
-Felsőnek ez a body nem rossz-mondta. Na, az tényleg nem rossz, múlt héten vettem.
Cipőnek pedig a magas talpú Converset választottuk.2:59
Aludnom kéne, de nem sikerül :)
ESTÁS LEYENDO
Belezúgtam (2okos Story)
FanficA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...