Hello yine ben yine ben.
Aşağıdaki yıldıza basarmısınızzz.
Eğer bol bol yorum yapmazsanız rüyanızda sizi orangutan sevsin.
Çok uzatmadan bölüme geçelim.Keyifli okumalar dilerim.
----------------------------------------------------------
Herzaman karşıma çıkmayı nasıl başarabiliyorsun glayör?Bu üç oldu.Beni neden bulmak istiyorsun?Beni bulduğunda eline ne geçecek?Sakın okulumu falan kurtaracağım zırvalaklarına girme.Seni çözemiyorum glayör.Çok farklı birisin ,dengesiz bi böyle bi şöylesin.Benden uzak durmalısın glayör bana bulaşırsan yolun sonu ölüm olur.Beni gerçekten neden bulmak istediğini çok merak ediyorum açıkçası.Sırf bu merak yüzünden ufak bir istisna gerçekleştirebilirdim ama başıma büyük bi bela çıkarabileceğini bildiğim için bu fikirden vazgeçiyorum.Glayöl ben istediğimi yapacağım sende beni neden bulmak istediğini bana söyleyeceksin nasıl mı?Benim saatimi öğrenmişsin gayet zekisin.Bir gece gelip aynı şekilde o sınıf kapısının ardında bekliceksin benimle o şekilde konuşabilirsin.Bem sana notlarımla cevap vereceğim.
Sevgililerle glayör.
Notu okuduğumda şoka girmiştim.Gözlerim kocaman açılmıştı.Ne diyordu bu adam?
Beni nasıl,nezaman farkettmişti?
Beni farketmesi imkansız.Dosyalar gizli,adım geçmiyordu.Polisler desem onlardan da öğrenemezdi,onlarla iş birliği yaptığım için korunuyordum.Bu imkansız.Nasıl olur?
Kafamın içinde bin tane teori üretiyordum,ama bir türlü nasıl olabileceğini bulamıyorum.
Üç kere karşısına çıktığımı söylemiş.Yani ben üç kez onunla karşılaştım mı?
Yaz çalıştır şu kafanı sen bu adamın yüzünü görmüşsün.Hatırla!Hatırla kim olabilir?
Aklımda binlerce sorular var.
Neden bana glayör diyip duruyor?
Neden kutunun içine glayör çiçeğinin yapraklarını koymuş?
Bunlarla ne demek istiyordu?
Asıl amacımı öğrenmiş olamaz.Asla gerçek nedenimi bulamaz.Kimse bulamaz.Annem bile.
'Benden uzak durmalısın glayör bana bulaşırsan yolun sonu ölüm olur.'diyordu notunda.Beni öldüreceğini mi söylemek istemişti?
Kafam iyice karışıyordu.
Öldürmek isteseydi şimdi yapardı.Bana not bırakıp kaçmakla uğraşmazdı.
Derin bir nefes alıp son kez camdan baktım.Kimse yoktu...
Okuldan yine aynı şekilde çıkıp arabamı parkettiğim yere doğru yürüdüm.
Polisler gitmişti.Belki o psikopatın gerçek olmadığına inanıp başlarındaki savcı ve komiser onları görevden almıştı.
Bu gece birşey yapmadığı için büyük ihtimal dosya kapanacaktı.Zaten savcı bile okuldan bir öğrencinin dalga amaçlı yaptığına inanıyordu.Bi tek baş komiser bana katılıyordu.
Ellerimi montumun cebine sokmuş,cafe önünde parkettiğim aracıma gidiyordum.Başımı yere eğmiş yürüyordum hava baya soğumuştu,üşüyordum.Cafe önünde parkettiğim aracımın yanına gelmiştim.Arabaya binmeden önce cafeye doğru bakmıştım.Kaba davranan adam kapıyı kilitliyordu.
Bu adama gıcık olmuştum.Bukadar kaba olunmazdı ki...
Yüzümü buruşturduktan sonra ona bakmadan sürücü koltuğuna yerleştim.Arabayı çalıştırıp eve sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar
ActionHerzaman karşıma çıkmayı nasıl başarabiliyorsun glayör?Bu üç oldu.Beni neden bulmak istiyorsun?Beni bulduğunda eline ne geçecek?Sakın okulumu falan kurtaracağım zırvalaklarına girme.Seni çözemiyorum glayör.Çok farklı birisin ,dengesiz bi böyle bi şö...