Merhaba ben geldim beni özlediniz mi ?
Nasılsınız iyi misiniz ?
Bu arada soru cevap yapmak isterim ilerleyen bölümlerde . Ama bilin ne yok okuyucuuuu . Bir kaç okurum var onlar benim aşklarım umarım soru cevap yapacağım bölüm gelene kadar bir kaç okura daha sahip olurum .
Oy ve yorum yapmayanların rüyasında orangutan onları sevsin.
İyi okumalar.
Bazen hayatın bana oyun oynadığını düşünüyorum.
Hayat bana çözmem gereken bir bulmaca veriyor. Ve o bulmaca çözülemeyecek kadar zor ve karışık.
Birşey yapmak için adım atıyorum, sonrasında ise bambaşka bir sır,bilmece çıkıyor.
Şimdi ise arabamın içinde psikopatın bıraktığı şeye bakıyordum. Ne olmasını istiyordu?Ne başaracaktı? Benim o işe girmemle eline ne geçecekti?
Binlerce sorum vardı ama onları şuan cevaplayacak biri yoktu.
Belki bu gece tekrar okula gidip sorularıma cevabı bulabilirdim.
Elimdeki ilana son kez bakıp arabadan indim. Adımlarımı tekrar kafeye doğrultmuştum.
Kafeye girdiğimde kasaya doğru ilerledim. Kasada duran kız gülümseyerek"Merhaba"demişti ona aynı şekilde karşılık verip. "Merhaba ben iş ilanı için gelmiştim. Patronunuzla görüşebilirmiyim?" kadın ilk önce beni yukarıdan aşağa doğru süzdü.Şaşırmışt. Tabii bende şaşırırdım. Bende ünlü markalarının kıyafetlerini giyen bir kızın kafede çalışmak istediğini görsem bende şaşırırdım.
Üzerimde beyaz uzun kollu kazak,altımda ise gri kumaş pantolon. Ayağıma ince topuklu siyah bot giymiştim. Altın küpeyle ve kolyeyle kombinimi tamamlamıştım.
(Kombini böyle hayal edebilirsiniz takılar böyle değil beğenmediyseniz kendi aklınızdakiyle devam edin)
Kız elini kaldırıp "Patron bakarmısın" dediğinde arkamı döndüm. Arkamda bize doğru gelen o kaba adam vardı. Sikeyim! Bu patron olamaz! Olmamalı! Sertçe yutkunup bakışlarımı sertleştirdim. Kız"Patron hanfendi iş ilanı için gelmiş"dediğinde sahte bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.
Erkek kaşlarını yukarı kaldırıp dudaklarını yana kıvırdı." Yaa demek yeni esirimiz geldi"dediğinde kıza göz kırptı.
Ne oluyor bu aşağılık yerde?
Bilmiyorum raifeğ bilmiyorum.
"Peki işe alındın. Ayla sana işi öğretir"diyip gitti.
Bu iyi mi.Hani patron ya beni çalışanına kitlemek ne? Bana hiçbirşey sormadan almak ne? Neyse işime yarıyordu. Artık bu çocuğu boğumadan nasıl dayanacağıma bakmam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar
ActionHerzaman karşıma çıkmayı nasıl başarabiliyorsun glayör?Bu üç oldu.Beni neden bulmak istiyorsun?Beni bulduğunda eline ne geçecek?Sakın okulumu falan kurtaracağım zırvalaklarına girme.Seni çözemiyorum glayör.Çok farklı birisin ,dengesiz bi böyle bi şö...