2 YIL SONRA
İLAHİ BAKIŞ AÇISI
Chuuya uyanmasıyla beraber kendisine sarılan sevgilisinin kollarından yavaşça ayrıldı. Gerinip tam yataktan çıkacakken çıplak olduğunu farketti. "Neden bu kadar yorgunum diyordum bende..."Dün sarhoş olduğu için Dazai'nin yavaşça onu soymasını; yatağa çıkarıp onu uzun, ilk önce acıdan sonra ise zevkten kaynaklı bir inleme seansına soktuğunu sonra hatırladı.
Yatakta durup bir süre daha anıların aklına gelmesini bekledi ve aklına gelenleri sevmiş olacak ki sırıttı. "Hmm, güzeldi."
"Ne güzeldi?"
Chuuya beline kollarını dolayan Dazai'ye baktı. "Dün gece diyorum. Gerçi, daha fazla tatmin olabilirdim sanırım~"
{•HAFİF SMUT•}
Dazai sırıttı. "Öyle mi?~~" Chuuya'yı şaşırtarak onu yatakta yüz üstü yatırdı ve p*nisini içeri soktup çıkarmaya başlatı.Chuuya ilk önce acıdan dolayı ona durmasını söylesede sonra yaşadığı zevke yenik düşüp istediğini yapmasına izin verdi.
Chuuya boşadıktan sonra ise yapmaları gereken işler aklına geldiği için Dazai durdu.
{•HAFİF SMUT SONU•}
"Neden duruyorsun?"Dazai bunu söyleyen Chuuya'yı görmezden geldi. Her ne kadar devam etmek istesede, sonra Chuuya'nın canının yanıp görevlerde zayıf düşmesini görmek onu üzüyordu.
"Kalkmamız lazım, görev saati yakalaşıyor~"
"Peh, göreve başlarım."Söylene söylene kalkıp hazırlandı ve çıktılar
—————————
"ÇOCUĞUN ÖLÜMÜNÜ 10 SANİYE İLE KAÇIRMAK NE BE?"
Chuuya insanların garip bakışlarına aldırmadan sokakta bağırıp bir taşa tekme atınca Dazai onu insanların çok olmadığı bir ara sokağa sokup bir bankta kucağına oturtup arkasından sarıldı.
"Sakin ol Chuu~ Ne güzel birlikte geçirecek vaktimiz oldu."
Chuuya sevgilisinin ona sarılmasıyla sakinleşmişti.
"Eh orası öyle. Ama en azından sabah hem uykumu hemde seximizin bölünmesine değmesini isterdim!"Dazai kıkırdayıp yüzünü Chuuya'nın boynuna gömdü. Bu Dazai'yi rahatlatıyordu. Kokusu onu sarhoş eder gibiydi.
"Aslında senin böyle olmanı beklemiyordum."
Dazai Chuuya'nın boynuna ufak bir öpücük ve ısırık bıraktıktan sonra yüzünü kaldırmış ve konuşmaya başlamıştı.—Böyle olmamı beklemiyordun mu?
—Demek istediğim, ilişkide utangaç ve sorumluluk sahibi taraf olacağını düşünmüştüm. Özellikle işkolik olduğunu düşünürsek. Ama çıkmaya başladığımızdan beri o kadar değiştin ki -iyi manada- .... Mesela insan içinde sürekli fiziksel temas etmekten çekineceğini düşünmüştüm ama benden bile daha çok temas ediyorsun. Hiçte utanmıyorsun! Bir kere sırf tepkini merak ettiğim için toplantının ortasında fermuğarını açıp p*nisini avuçladım ve elimi tutup daha çok bastırdın.Chuuya durup düşündü. "Ah, hatırladım! Ne, ama hoşuma gitmişti!"
Dazai kıkırdadı. "Hatta ilk yapışımızda kendimi tutmak için inanılmaz bir çaba gösterirken bana 'Hey, yeterince yapmıyorsun!' deyip kızmıştın."Chuuya irkildi. "Pestilimi çıkarmıştım ama hiç bir pişmanlığım yok? Gayet güzeldi."
Dazai başını sallayıp bir an etrafına bakındı. Sonra yavaşça elini Chuuya'nın giysisinden içeri sokup okşamaya başladı.
Bir süre ikiside bir şey demeyip dokunuşun ve birbirlerinin kokularının tadını çıkardılar.
"... Eve gidelim."
————
Eve gidince bir süre birlikte sarılıp film izlediler. Daha sonra yemek hazırlıklarına giriştiler.Dazai yemeği hafif bir şeyler hazırlamıştı çünkü şu sıralar Chuuya'nın sık sık midesi bulanıyor ve kusuyordu. Ne olduğunu soruyor, ama alaycı bir sırıtış ve "Yok bir şey sevgilim~" lafından başka bir cevap alamıyordu.