Duyuru

15 0 3
                                    

Maraba :)

Fazlasıyla geç kalınmış bir duyuruyla geldim ama siz vakitlice gelmişim gibi davranın... :_)

Yeni kurgu duyurusu...

Eheheh...

Görenleriniz olmuştur ama muhtemelen görmeyenleriniz de olmuştur çünkü Watty kafayı yedi, Watty iyi değil, Watty tedavi olmalı.

Çünkü Watty bildirim göndermiyor.

Benim iki hesabım var, biri yazmak, biri de okumak için ve Sen Ağlama'nın bildirimleri iki hesabıma da gitmiyor mesela...

Watty yine üzüyor.

Ben de dedim ki, "Neden kurguyu yayımladıktan bir ay sonra duyuru yapmayayım?"

Sen Ağlama bir Yarı Texting aslında fakat içine kendi adıma konuşmak gerekirse dolu dolu duyguları sığdırdım. Hayata artık yarı ressam, yarı şair olarak bakıyorum mesela ama ne ressamım ne de şair...

Ressamla şairi yazan olmak bana yetiyor şahsen ajsmwjdmordo

Ufak birkaç alıntı bırakıyor ve minik minik kaçıyorum.

🎨

Yildiz.cicegi: Sipariş ettiğin tabloların çoğu gökyüzü temalıydı.

Yildiz.cicegi: Semaya aşık birisiyle konuşuyorum sanırım?

Biricimsiir: Öyle :)

Yildiz.cicegi: Ben de severim.

Yildiz.cicegi: Gökyüzünü yani.

Biricimsiir: Kullanıcı isminden anlaşılıyor :)

Biricimsiir: Gerçi yeryüzüyle gökyüzünü birleştirmişsin isminle.

Biricimsiir: Gökyüzünden yıldızı alıp yeryüzündeki çiçeğe eklemişsin.

Biricimsiir: Ufuk çizgisi gibi adın.

Biricimsiir: Gökle yerin buluşması gibi.

🎨

Soluklandım ve gözyaşlarıma zıt bir şekilde buruk bir tebessümle omuz silkerek "Pilot olacaktım ben," dedim. "Yeryüzüne sığdıramamıştım hayallerimi. Gökyüzüne uçacaktım bu yüzden. Bulutları selamlayacaktım, yıldızlara gülümseyecektim. Çocukken araba yolculuklarında ay beni takip ediyor sanarken büyüdüğümde ben ayı takip edecektim ama bir kaza, bir hastalık bu hayalimi benden aldı ve ben yıllarca yeni hayal kurmaya cesaret edemedim, onları da kaybederim diye."

🎨

Biricimsiir: Vay be, oldukça yakınmışız.

Yildiz.cicegi: Öyle.

Yildiz.cicegi: Bir gün sahilde yürüyüş yaparken denk gelebilecek kadar.

Biricimsiir: Gökyüzüne aşık sen, denizlerle de barışıksın sanırım.

Yildiz.cicegi: Deniz yeryüzündeki gökyüzü gibi.

Yildiz.cicegi: Dağa, taşa sığmayıp bulutlara kanatlanmak istediğimde mavi denize yansıyan bulutları izlemeyi seviyorum.

Biricimsiir: Sık sık yaptığın bir aktivite sanırım.

Yildiz.cicegi: Sayılır.

Yildiz.cicegi: Zaten Mudanya'nın her sokağı, denize açılır.

🎨

"Sen ağlama," diyebildi sadece, bakışları umutsuzca yalvarırken. "Dayanamam."

🎨

Salvadores'in yeni bölümünü de düzenledim bu arada. Sadece afişi yapmak ve bölüm müziği seçmek kaldı, bir de ufak bir iki detay eklemem lazım. Kısa sürede o da gelir inşallah.

O zamana kadar sevgiyle kalın. ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SALVADORESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin