~Giriş ~

308 55 69
                                    

Merhaba arkadaşlar.Bu benim ilk kurgum.İnşallah beyenirsiniz.Hikaye bölümleri 1 hafta süreyle gelicek. Hikaye boyunca başka kitaplarla benzetme yapmassanız sevinirim.
Keyifli okumalar...💗💗

~~~
Koşuyordum. Durmadan koşuyordum.Ben neden koşuyordum?Ayaklarım benden bağımsız bir şekilde hareket ediyordu. Kan ter içinde kalmıştım ve çok susamıştım. Etraftan silah sesleri geliyordu. Ben neredeydim?Çıplak ayaklarımla koşarken yerdeki taşlar ayağıma batıyordu amma bu canımı yakmıyordu. Önümdeki manzaraya baktığımda ise bir uçurum ve ölmüş insanlar gördüm. İnsanların hepsini vurmuşlardı.İnsanlar delik deşik olmuştu.Böyle bir caniliyi kim yapa bilirdi ki?Artık uçuruma yaklaşıyordum. Ben neden uçuruma doğru gidiyordum?Silah sesleri durmadan artıyordu. Duramıyordum. Koştum koştum koştum ve uçurumun sonunda durdum. Birden bire toprak ayağımın altından kaymağa başladı. Geri gitmeye çalışıyordum amma gidemiyordum. Hayır hayır hayır ölmek istemiyordum. Birden ayağım kaydı ve tam uçurumdan düşecekken belimden biri beni tutdu . Beni tutanda kimdi ? Tam arkama dönecekken kafamda bir darbe hiss etdim. Gözlerim kapanıyordu açamıyordum. Beni bayıltan kimdi ? Benden ne istiyorlardı?
Biraz sesizlik olduktan sonra beni bayıltan adam bozuk türkçesiyle konuşmaya başladı.

"Kızı bulduk, Napalım"

Telefonla konuşuyordu sanırım. Telefonla konuştuğu adamın sesi dışarıya geliyordu.

" Kurtulun. Uçurumdan atın gitsin"

"Tamam" dedi beni bayıltan.

Ne?! Beni uçurumdanmı atıcaklardı.Ben ölmek istemiyordum. Konuşmak istiyordum, konuşamıyordum. Hayır atmayın beni demek istiyordum. Ne istiyorsunuz benden demek istiyordum. Başka ne konuştuklarını duyamadım bilincim yavaş yavaş kapanıyordu. Bilincim kapanmadan önce bedenim bir boşluğa süzüldüğünü hiss etdim ve bilincim kapandı.

~1-2 saat sonra~
Gözlerim yavaş yavaş aralanmaya başlamıştı.Her yerim o kadar acıyorduki hareket edemiyordum.Başım ağrıdan çatlıyordu. Parmak uçlarımı hareket etdirmeye çalıştıkca daha da acıyordu. Üstüm çok ıslaktı. Gözlerimi açtığımda bir adam gördüm beni taşıyordu. Evet beni taşıyordu.Etrafıma baktığımda ise bir deniz ve kayalıklar gördüm.Bana nolmuştu böyle?.Hafızamı biraz zorlayarak hatırlamaya çalıştım. Uçurum.Sanırım beni uçurumdan atmışlardı. Peki o zaman ben nasıl yaşıyordum?.Üstüm ıslak olduğuna göre denize düşmüştüm ve bu adam bana yardım etmişti. Gözlerim daha bulanık olduğu için adamın yüzünü seçemiyordum. Amma bundan sonra hayatımın deyişeceğini hiss etmiştim.

Evet arkadaşlar Girişin sonuna geldik....

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BOZBÖRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin