Yeni bölüm geldiiiiiğğğğğ🌷🌷Özür Dilerim 1 saat kadar geç geldi.
Bu bölüm diğer bölümlere kıyasla daha kısa amma 6. bölümü daha uzun yazmağa çalışacağım.
Keyifli okumalar....
🌷~Bazen beklemek lazım en güzeli için....~
~ Şeker portakalı~🌷
8 Ağustos 1999
O talihsiz kazanın üzerinden 5 ay geçmişti. Güneşin karnı belirginleşmeye başlamıştı Cinsiyetini daha bilmiyorlardı.Bebeğin cinsiyetini öğrenmek istememişlerdi. Doğumda öğreniceklerdi.
"Hadi civcivler kahvaltı hazır" dedi Güneş.
İki üç dakika sonra Güneş kocasını gördü.Oğlu kocasının elinden tutuyordu.Kızı ise kucağındaydı.
"Ya anne ben koskocaman adamım ne civcivi?" dedi oğlu babasının elini bırakarak.
Oğlunun bu sözüne gülmüştü.
"Çok konuşma hadi sofraya" dedi Güneş ve arkasını dönüp işine devam etmeye başladı.
Altay kucağındakı kızını yere bırakıp Güneşe taraf geldi.Ellerini karısının beline sardı ve ellerini karısının karnına koyup okşayarak Güneşin kulağına eğildi ve sesizce
"Hani bana günaydın öpücüğü?" dedi.
Altay dudaklarını büzerek.
"Altay çocuklar var" dedi Güneş sırıtarak.
"Bir şey olmaz" deyib dudaklarını Güneşin boynuna bastırdı.
"An-ne. An-ne" diye bağırdı küçük kızı.
"Geldim kızım" deyip Altaydan ayrıldı.
Giderken arkasında oflayan bir Altay bırakmıştı.Altayda Güneşin peşine takılıp masaya doğru ireliledi.Herkes masaya oturmuş yemek yiyordu.
"Anne ben bitirdim odama gide bilirmiyim" dedi erkek çocuğu.
"İlk önce ellerini yıka sonra gide bilirsin" dedi Güneş.
Erkek çocuğu ellerini yıkarken Güneş ve Altay hala yemek yiyorlardı.
Küçük kız sandalyeden aşağıya yavaşça indi ve paytak adımlarıyla annesinin yanına gelmeye çalıştı.Annesinin yanına vardığında kollarına yukarıya tutub elerini açıp kapamaya başladı. Annesi kızının ne istediğini anladı ve kucağına alacaktıki Altay öne atlayıp kızını kucağına aldı.
"Sevgilim sen hamilesin sana ağır şeyler olmaz" dedi karısına.
"Altay saçmalama" deyip göz devirdi ve kızını Altayın kucağından aldı.
Sonra kucağına oturtdu.
"Annesini mi istemiş benim kızım?"
"An-ne An-ne"
"Anne diyen dillerini yerim ben senin" dedi ve kızını öpmeye başladı.
Güneş kızını öperken küçük çocuk kıkırdıyordu.
"An-ne Yap-pa"
Güneş kızını öpmeyi bırakıp kucağındakı kızıyla yemek yemeye devam etdi. Küçük kız annesine dönüp elini annesinin karnının üzerine koydu.