MERHABA ARKADAŞLAAARR NASILSINIZ??. BÖLÜM GELDDİİİ.BÖLÜMÜ BİRAZ GEÇİKTİRMİŞ OLA BİLİRİM. İYİ OKUMALAR DİLERİM.........
🌷
"Zor dimi;
Sevdiğin insanlar tarafından kırılıp,"Kırıldım" diyememek."🌷
Sezen Aksu-Biliyorsun
Güneş gözlerini yavaşça aralamaya başladı ve etrafına baktı.Altay,Zeynep ve Hasan sandalyelere bağlanmıştılar baygındılar.İlk uyanan Güneşti.
"Oooo Güneşim uyanmış"
"Sen kimsin ve bizden ne istiyorsun?"
"Seni istiyorum bebeğim"dedi Fırat ve Güneşin konuşmasına izin vermeden konuşmasına devam etdi.
"Şimdi sana bir seçim sunacağım Güneşcim.Ya kocana karnındakı çocuğun benden olduğunu söylersin yada tüm aileni öldürürüm karnındakı çocukta dahil"
Güneş duyduklarıyla gözleri dolmaya başlamıştı.Bunu canından çok sevdiği kocasına nasıl söylerdi.
"Karar vermek için beş saniyen var Güneşcim.Bir dediğimde kararını vermessen olacaklardan ben sorumlu değilim"
"5"
"4"
"3"
"2"
Fırat bir deyicekken Güneş hemen konuşmaya başladı "Tamam diyeceğim yeterki aileme dokunma"
"İkinci daha eğlenceliydi amma buda işime gelir.Şimdi Güneşciğim herkes uyanana kadar baygın taklidi yapacaksın herkes uyandıktan sonra sanki yeni uyanmış gibi davranacaksın"
🌷
Tren sesiyle gözlerimi açtım.Neredeydim ben? Etrafa bakınmaya başladım. Haraket edemeyince tren yaylarına bağlandığımı fark etdim.Ne oluyordu burada? Beni kim bağlamıştı?Trenin sesi dahada yaklaşmaya başladı.TREN BANA DOĞRU GELİYORDU!
Birinin üzerimdeki ipleri açdığını gördüm. Yüzü görünmüyordu. Kimdi ki acaba?
"Kimsin" diye fısıldadım.
"Kurtarıcın"
"Adın ne?"
"Kurtarıcın bilsen yeterli" dedi.
"Peki kurtarıcım" beni kurtarmıştı.Ayağa kalktım ve etrafa göz gezdirdim.Ve gördüğümle gözlerim yaşla dolmaya başladı.Abim...Yerde kanlar içinde yatıyordu.
"ABİ" diye bağırarak abime taraf koşmaya başladım.Deli gibi ağlıyordum.
"Abi uyan hadi.Abi ben sensin yapamam. Yaşayamam."
Nabzına baktığımda nabzı yoktu.Deli gibi ağlıyordum.Tam o sırada bir ses duydum.
"Elis uyan"
🌷
Gözlerimi yavaşca araladım ve karşımda beni uyandırmaya çalışan Karanı gördüm.Ardından bakışlarımı hemen abime çevirdim.Uyuyordu.Karan konuşmaya başladı.
"İyimisin?"
"İyiyim"
"Sen iyimisin?"
"İyiyim"