~1 Bölüm ~Bir Lale Hikayesi

224 46 39
                                    

Eveeet arkadaşlarr 1 bölüm geldiii. Yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim.Hikayeni kitaplarla benzetme yapmassanız sevinirim. Hatırlatma:Bölümler 1 hafta süreyle gelicek
Keyifli okumalar....💗🌷

🌷🌷🌷

~Sana seni seviyorum diyemem amma kalabalık bir ortamda gülerken ilk sana bakarım~

🌷🌷🌷
Yine yaz aylarının çok sıcak geçen günlerinden biriydi.Güneş Kılıç küçük kızıyla birlikte parka gitmişdi ve kızını gezdiriyordu.Güneş Kılıç çok güzel ve zarif bir kadındı. Tıpkı adındanda görüldüğü gibi güneş sarısı saçları, parlak yüzü ve zümrüt yeşili gözleri vardı. Üzerindeki tıpkı gözleriyle aynı renk olan elbisesiyle aynı bir periye benziyordu. Altay Kılıç Güneş Kılıçın "evlenmeden önceki soyadı" Güneş Yamanı ilk gördüğünde dili tutulmuştu ve tesadüfen aynı semtte oturup karşo dairelerde kalıyordular. Altay Kılıç Güneş Yamana aşık olduğunu anladığından beri Güneş Yamana açılmak istiyor amma cesaret edemiyordu. Çünkü Güneş Yamanın onu red edeceğini düşünüyordu.Bir gün cesaret edip Güneş Yamana açılmaya karar verdi ve Güneş Yamanın evine gitdi evinin kapısını tıklatıyorduki Güneş Yaman kapıyı açtı oda evden çıkıyordu.

Güneş Yaman "Birşeymi oldu, Altay?" dedi.

Altay Kılıç Güneş Yamana bakarken içi gidiyordu bu kadın gerçekten çok güzeldi.

"Şey Güneş ben sana bir şey söylemek istiyorum" dedi Altay Kılıç.

"Tabi dinliyorum" dedi Güneş Yaman.

"İçeri geçelim istersen"

"Olur" dedi Altay Kılıç ve içeri geçtiler.
Altay Kılıç ve Güneş Yaman koltuğa oturduktan sonra Güneş Yaman konuştu.

"Bir şey içermisin?"

"Yok teşekkür ederim" dedi Altay Kılıç.

"Bana bir şey söylemek istiyordun"

Altay Kılıç tek nefeste "seni seviyorum" demek istiyordu.Amma yinede cesaret edemiyordu. Cesaretini toplayıp konuşmaya başladı.

"Güneş ben seni ilk gördüğüm anda dilim tutuldu. O kadar güzelsinki gözümü senden alamıyorum. Sana aşık olduğuma emin olduğum andan itibaren sana açılmak istiyorum amma cesaret edip gelemiyordum. Şimdi amma söyleme vaktim geldi diye düşünüyorum. Ben seni seviyorum Güneş. Eğer beni sevmiyorsanda birde gözüne gözükmem yinede söylemek istedim belki bir şansım olur di-"

Güneş Yaman Altay Kılıçın cümlesini tamamlamasına izin vermeden Altay Kılıçın dudaklarına yapıştı. Altay Kılıç şok olmuştu ve ne yapıcağını bilmiyordu. Sevdiği kadın onu öpüyordu. Şoku atlatıp sevdiği kadının öpücüğüne karşılık vermeye başladı. Güneş Yaman Altay Kılıçtan ayrılıp alnını Altay Kılıçın alnına yasladı ve ağzından tek bir cümle çıktı.

"Bende seni seviyorum,Sevgilim"

Altay Kılıç ve Güneş Yaman aşkı böyle başlamıştı işte. 1-2 yıl sevgili kalıp nişan sonrada düğün yapmışlardı. Şimdi ise 2 tane 1 erkek ve 1 kız çocukları vardı.Güneş Kılıç ve kızı gezerken kızı huysuzlanıp annesinin kucağından yere inmek istemişti. Anneside kızını yere bırakmıştı kızı elindeki oyuncağıyla gezerken birden oyuncak kızın tombul elinden yere düştü ve küçük kız oyuncağı götürmeye çalışırken dizinin üzerine düştü ve ağlamaya başladı. Annesi kızını sakinleştirmeye çalışıyordu amma küçük kız susmuyordu belliki canı çok acımıştı. Bunu gören 5-6 yaşlarındaki erkek çocuğu yerdeki oyuncağı götürüp küçük kıza yaklaştı ve yere çömeldi.

BOZBÖRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin