~4 Bölüm~Saldırı~

101 33 25
                                    

Mehabaaaaa napıyonuuuuzz?? Yeni bölüm geldi.👻
Hatırlatma:Bölümler 1 hafta süreyle gelicek.
Yazım hataları için özür dilerim.
Keyifli okumalar.🌷💗

🌷

~Üzüldüğünü anlamayan,seni mutlu etmez~
~Cemal Süreyya~

🌷

~ Anıl Berke-Zor ~

8 Ağustos 1999.

Küçük erkek çocuğu ortalıklarda koşuşturuyordu.Koltuktan koltuğa atlıyordu.

"Oğlum yavaş düşüceksin" dedi annesi.

"Düşmem anne meyak etme" dedi küçük çocuk.

Küçük çocuk bunu der demez ayağı kaydı düşecekken babası onu tutdu.

"Dikkatli olmalısın evlat" dedi babası.

Erkek çoçuğu babasına çok özeniyordu.Babası gibi olmak istiyordu.Babasına hayran gözlerle bakarken konuşmaya başladı.

"Baba bende senin gibi oymak itiyoyum" dedi.

"Tabi aslanım olursun hatda benden daha iyisi olursun" dedi babası gülümsüyerek.

"SOFRA HAZIR" diye bağırdı Zeynep Öztürk.

"Hadi kraliçe kızmadan gidelim" dedi.

Hasan Öztürk ve oğlunu kucağına alıp masaya doğru yürüdü. Yürürken oğlunu qıdıklamaya başladı.

Sessiz evin içini erkek çocuğunun kahkahaları doldururken Zeynep Öztürk bu manzarayı gülümseyerek seyr ediyordu.

"Kıskanıyorum amma" Dedi Zeynep Öztürk.

"Kraliçem gel buraya" dedi Hasan Öztürk.

Zeynep Öztürk kıkırdayarak kocasına ve oğlunun yanına gelerek ikisinede sarıldı.

Hasan Öztürk karısının kafasına bir öpücük kondurdu.

"Sizi seviyorum" dedi ikiside aynı anda sonra bir birlerine bakıb gülümsediler.

Zeynep Öztürk ve Hasan Öztürk zorla evlenmiştiler. Zeynebin babasının şirketi batdığı için Hasanın babası ortak olmak için bir şart koymuştu.

Oda Zeynep ve Hasanın evlenmesiydi.Hasan Zeynebi uzun süredir sevdiği için mutlu olmuştu amma Zeynep evlenmek istemiyordu.

Çünkü o daha okulunu okuyucaktı. Zeynep babasına evlenmek istemediğini söylediğinde ise babasının cevabı bu olmuştu.

"Ben ne diyorsam o. Evleneceksin" demişti.

Zeynep ise sabaha kadar ağlamıştı çünkü o avukat olmak istiyordu.Hayalleri suya düşüyordu.

Ertesi gün ise Hasan ve Zeynep yemeğe çıkmışlardı. Hasan çok heyecanlıydı amma Zeynep için aynı şey söylenemezdi.

"Zeynep neden evlenmek istemiyorsun?" dedi Hasan Öztürk.

"Çünkü ben okulumu okumak istiyorum. Avukat olmak istiyordum ben Hasan hayallerimi elimden alıyorlar" dedi.

Hasan ise elini Zeynebin elinin üzerine koyarken biraz çekinmişti amma yinede koymuştu. Zeynep ise elini geri çekmemişti.

"Okuyucaksın bu evlilik senin okuman için engel değil" dedi Hasan.

Zeynep duyduğu sözlerle çok mutlu olmuştu.Yemeğin sonrası daha iyi geçmişti tabi. Söhbet edip kakmıştılar.

BOZBÖRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin