«Бо сам Господь на даний знак, на голос архангела та при сурмі Божій, зійде з неба, і найперше воскреснуть ті, що вмерли в Христі. Потім же ми, що живемо, що лишимось, будемо разом з ними вхоплені на хмарах у повітря назустріч Господеві й так будемо з Господом завжди. Отже, втішайте один одного цими словами.»
Перше послання до Солунян 4: 16-18
Родичів та друзів раптове зникнення точно не потішило. Окрім заяв про зникнення, почалися масовані протести з вимогами пояснити нарешті, що ж відбувається. Знов на будинкових екранах з'явились політики, репортери, дослідники та вчені. Деякі люди почали робити засідки на мутувавших з метою «позбавити світ мутантів», знов почались вбивства, які система охорони не могла попередити. Їх звинувачували у викрадені звичайних людей, щоб перетворити на подібних собі. Але й тут людство спіткала невдача. Мисливці ставали жертвами не лише через те, що слабші, а ще й тому, що самі мутували. Як і казали науковці: мутували насправді всі, просто різним чином та з різними наслідками.
Щоб заспокоїти суспільство, президент нарешті з'явився на екранах у своєму новому вигляді. Величезний звір з безліччю рогів, червоними очима та роговими повіками, хвостом та дивними кінцівками лякав ще й спотвореним голосом. Хоча, як виявилось, він міг розмовляти й без нього. Система Брейнет нарешті була повністю запущена. Тепер це вже був не лише квантовий інтернет, мозок кожної людини під'єднували напряму і кожен контролювався. Штучний інтелект вже досить давно використовувався лише науковцями та на виробництвах, хоча навіть там люди використовували вже Брейнет для управління машинами та станками. Тепер же Брейнет мав повністю контролювати думки людей. « Це лише для того, щоб остаточно перемогти злочинність»,- волав президент з екранів, які ті з мутувавших, хто лазав та літав, розбивали вщент.
Так, дехто таки підняв свої вібрації до зміни тіла достатньо, щоб піднестися над цим світом. А дехто, у будь-якому вигляді, лише псував життя іншим.
Саме тоді я й поїхала до батьків сама... А коли мені це не вдалось, Зорян спитав мене чи згодна я приєднатись до його команди. В якості останнього аргументу, він показав мені моїх батьків. І так, вони змінились. Я взагалі не впізнала їх. Мамі було чомусь соромно, батько хотів повернутись додому.
- Через декілька днів вони будуть в місті. Нема потреби в карантині, на вулицях забагато мутувавших. До речі, це слово не відповідає новим реаліям.
. - В чому моя мутація?
- О! То ти прийняла рішення?
- Є сенс відмовлятись? Хіба що ти змусиш мене вбивати когось.
- Ні... Тебе – ні. Твоїм завданням буде досягти прогресу у питанні змінення реальності.
- Що?
- Хіба все ще вважаєш це неможливим?
- Успіхи в досягненні змін реальності були замалими навіть для науковців. Ти вважаєш, що в мене є хист до подібного?
- Я дивне створіння. Зі мною розмовляє вода. Хоча... вона розмовляє з кожним з нас, проте не всі бажають чути її.
- Стривай! – я скочила, піднявши руку в запереченні.- ти вважаєш, що саме вода є той самий древній Бог з легенд? Щоб ти не казав, в космосі є планети, де води немає! А чорні діри? Хіба в них є вода?
Я зрозуміла, що підвищила голос і зрозуміла, що це кричить те саме заперечення, яке є кроком до прийняття. Сівши просто на підлогу, я обійняла колінця руками та уткнула в них обличчя.
- Бажано! Вода намагалась розмовляти з тобою. Ти ж це знаєш, чи не так? – Зорян важко зітхнув і продовжив,- Ти здатна перескочила в іншу реальність. Насправді я і без одкровення це завжди знав. Пам'ятаєш, як жалілася мені, що часто ніби « пропадаєш», а потім з'являєшся. Це було лише свідомістю, тепер, мутувавши, ти здатна зробити це й тілом. Не лише ти можеш перескакувати з реальності в реальність. Реальності тепер також будуть перемещуватись між собою самостійно. Моє бажання: змінити те, що відбувається наразі до, хоча б трохи ліпшого. Людство попереджали багато разів, але ми достеменно не знали причини змін та трансформацій. Тепер, в нас є це знання. Я не прошу тебе стати Месією, лише попередь ще раз людей про те, що буде з ними, якщо вони не зупиняться.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Заграва нового світу
Научная фантастикаПовість в жанрі наукової фантастики розповідає про дівчину, яка живе після Великої війни, в світі, що переходить на новий рівень свого існування. Її коханий обирає іншу. Їй доводиться попрощатися з найріднішою людиною. Вона їде до батьків, щоб пові...