HEDEF

8 2 3
                                    

HEDEF

10.11.2024

2024

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Büyük bir huzur kapladı tüm bedenimi. Bir anne kadar sıcak, bir baba kadar sert, bir aile kadar sahipleniciydi...

Yüksek sesle verdiği nefes seslerini duyuyordum yüzümde. Kanla karışmış barut kokusu ilişmişti burnuma. Bir baba nasıl kokardı bilmiyordum fakat bu ten sadece şehit bir babanın kokusunu hissettiriyordu bana. Bir anne nasıl böyle şefkatle kucaklardı yavrusunu fikrim yoktu ancak bedenimdeki eller yıllardır hasret kaldığım bir anne güvenini veriyordu.

Korkularımdı. Onlara layık bir evlat olamamaktan, onların ruhlarını huzurla dolduramamaktan, onlar gibi zorlukları aşamayacağımdan ve dahasından korkuyordum.

Korkunun kucağına sarılmak ise bu olsa gerekti. Korku veriyordu bana, kaybetme korkusunu. İnsan sevdiği bir şeyi kaybetmek ister miydi? İstemezdi. Her şeyiyle kendinin olsun isterdi. Öyle istiyordum. Onun sadece benim olmasını, kokusunu sadece benim duymamı, sert ellerinin sadece bana yumuşak olmasını, sarıldığında bir yuvam olduğunu hatırlatmasını istiyordum. Her şeyini istiyordum.

Solmuş bir dağ çiçeğini hiçbir şekilde tekrar açtıramazdı belki bir insan. O dağların rüzgarlı eteklerinde tek başına yaşam savaşı veren bir candı. Fakat onu sadece doğudan yansıyan bir sıcaklık kendine getirirdi belki de. Doğudan doğan bir güneş... aile olmalıydı, huzur doldurmalıydı hayatına. Tekrardan yaşayabileceğine inandırması gerekirdi.

Umutlar, bir dağ çiçeğiydi. Güneş görene kadar solmuş, boynunu bükmüş, kendi kendine savaş vermeye çalışarak yaşardı. Güneş, ona ışıktı, umuttu, hayattı, aile sıcaklığı veren bir yuvaydı. O bir aşktı...

Bu, rüzgarlı eteklere tutunan dağ çiçeğinin ve umutların güneşi olan bordo berelinin hikayesiydi.

Herkeseeee selaaaaammm ✨️

Hedef isimli kitabıma hepiniz hoş geldinizzzzzzz!!! Bu kitaptan beklentim çok büyük, aklımda bir sürü güzel senaryolar senfonisi var ahsnslsöskjsls

Bu kitap, bu cümleler her bir satır hatta noktalama işaretleri bile benim en büyük hayalim ve elimden geldiğince hayallerime ulaşmak istiyorum. Fakat sizden de yardım bekliyorum, desteklerini heyecan ve sevgiyle bekliyor olacağım 🤍🤍

Ancak şunu belirtmem lazım ki sınav senem için her an hazırlık yapıyorum bu sebeple bölümler erken, kısa ya da tam manasıyla iyi olmayabilir bunun için şimdiden özür diliyorum, anlayışınız için teşekkür ederim.

Elimden geldiğince size bu kitabı sunacağım eğer gerçekten iyi yerlere varırsak eksiklerimi tamamlamak için düzenlemeye alır ve daha iyi devam ederim. Bu yüzden sizlerde yorumda nasıl bulduğunuzu yazarsanız hep beraber büyüyebiliriz 🤍🪄

Umarım beğenerek okursunuz, bir sonraki bölüm görüşmek üzere 🤍


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HEDEF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin