Megújult A Vágyaim Utánad

32 6 0
                                    

Drága olvasók! Nem hittem, hogy ilyen korán viszont látjuk egymást vagy egyáltalán viszont látjuk egymást, azon különös alkalomból szólok most hozzátok, hogy újra írtam életem első könyvét. Bár abban a szinte elfogadhatatlan állapotában is elég sokan olvasták a maga hat ezer megtekintésével és több, mint ezer szavazatával. Ez a könyv a szívem közepe egy olyan helyet foglal el ahonnan nem lehet elmozdítani. Szinte mintha tegnap lett volna mikor 2022.05.31-én hittan órán elkezdtem írni a fülszövegét a padon. Több szó mint száz köszöm, hogy bizalmat szavztatok a ma két éves csodámnak. Köszönöm, hogy úgy is olvastátok és támogatattok. Ma a két éves évfordulóján elhoztam nektek az átírt verziót. Azt hittem bele telik fél évbe mire gatyába rázom, de csak pár hét volt. Nyolc vadonatúj részt olvashattok a többi pedig plasztikázva, javítva lett. Ezek mellett mindenféle extrával bővült és több pontban változott.

Miben változott az előző verzióhoz képest?

Rengeteget.

Kapott egy szereplők részt

A részek száma megmaradt

Elsőtől a hetedik részig teljesen új részek vannak.

Máshonnan indul a könyv (a volt hetedik résztől), nincs már benne a múlt

A lányok két évvel idősebbek lettek hogy kevesebb legyen a korkülönbség.

Hosszabb helyezeteket szétszedtem, hogy olvashatóbb legyen.

Gloria és Charles kedvesebb, kedvelhetőbb személyiséget kapott

Párbeszédek megpuhítása

Barátnők többet szerepeltetése, több szöveg adás a szájukba

Kapcsolatok megváltoztatása

Gloria világnézete, durvább véleményeimet lazábbra vettem

Gloria viszonya a családjával

Annyit elárulok, hogy érdemes lesz újra olvasnatok.

Ha még nem olvastad most tedd meg ebben az új verzióban vagy, ha már olvastad nézd meg így milyen lett. Aki már olvasta az remélem legalább egy minimálisat büszke lesz rám, hogy honnan hová jutottam, aki pedig új azt üdvözlöm és remélem elnyeri a tetszését.

Ha valami másra vágytok, valami színesre valami igazra akkor tiszta szívemből ajánlom nektek!

Ezen kívül a vágyaim utánad más mint a legtöbb Charles Leclerc fanfiction. Vicces, szórakoztató jó dumákkal. Kötetlen. Rettentően szókimondó, őszinte, kendőzetlen. Normál körülmények között véleménnyilvánító. Piszkosul reális. És ezek között drámai és rengeteg mély témát és tanítást tartalmaz.

Ma kikerült a szereplők rész, ami eddig nem volt a könyv része

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma kikerült a szereplők rész, ami eddig nem volt a könyv része. Rengeteg munkám van benne, az emberek erre nem szoktak annyira szavazatot adni, de ha megnézitek ti légyszíves tegyétek meg, mert sokat dolgoztam vele, úgy is látjátok majd és az alján fontos információk vannak a könyvről.

Ha esetleg támogatni szeretnétek a munkámat kövessétek be az oldalamat, higgyétek el nekem ez rengeteget jelent.

Megtaláltok ezen kívül:
Tiktok: Charnni 16 vagy Löki
Pinterest: Charnni16
Spotify: Charnni16

Megjelölöm magamat, hogy könnyen megtaláljátok a profilomat és rajta a könyvet: Charnnimention a user

Még mindig nem tökéletes, de az enyém.

Remélem adtok neki egy esélyt és elnyeri a tetszéseteket! Sok szeretettel várlak titeket a kommentsuekcióban vagy a szavazatoknál!

Jó olvasást kívánok nektek hozzá!

Ui: Maradjatok itt, mert nyáron érkezik a hungaroringos élménybeszámló!

Sok puszi Charnni<3

Rejtély vörösbenWhere stories live. Discover now