Carlos és a csapattársa még mindig interjút adtak. Amíg vártam rájuk, úgy döntöttem, felfrissítem egy kicsit a sminkemet. A felkentem egy kis ajakápolót és púdert az arcomra, így biztos lehetek benne, hogy nem lesz annyira látható a pirosságuk.
Amikor meghallottam, hogy az interjú véget ért, azonnal visszatettem a cuccaimat a táskámba és becsuktam. Javítottam a hajamon és a kinézetemen, hogy magabiztosabb legyek. Nem tudtam, miért remeg még mindig a kezem, és, hogy a pulzusom miért nem akar megnyugodni. Annyira ideges voltam, hogy még a hideg verejték is kijött a hátamból.
És ekkor felém fordultak. Ahogy megláttam a fiatalembert Sainz mellett, leesett az állkapcsom. A fejemben elkezdtem játszani George Michael Careless whisper című dalát, a szívem felfordult. Ez a gyönyörű, piros versenyruhába öltözött, jól edzett , rózsaszín bézs bőrű férfi azonnal felkeltette a figyelmemet. Nem tudtam, miért vonzódom hozzá annyira, de a megjelenése nyomot hagyott az elmémben.
Mindkét sofőr közelebb jött. Most lehetőségem nyílt sokkal közelebbről látni a férfit. Éles állkapcsa, tiszta borotvált szakálla, telt rózsaszín ajka és mély zöldeskék szeme volt. Tele voltak boldogsággal, reménnyel, életvággyal.
- Lissa, hadd mutassam be csapattársamat, Charles Leclercet - mondta Carlos lelkesen.
- Lissa Bernardi - nyújtottam kezet a fiatalembernek. - Örülök, hogy találkoztunk, Lord Perceval!
Olyan hülyén éreztem magam, amikor a Carlos által használt becenéven szólítottam, de már késő volt, hogy visszavonjam a szavaimat.
- Enyém az öröm! - fogta meg a kezem és megcsókolta a kézfejem.
Amikor az ajkai hozzáértek a bőrömhöz, azonnal borzongást éreztem az egész testemben. A szívem egy ütemet kihagyott, amikor felemelte a fejét és szélesen elmosolyodott, felfedve a szintiszta fehér fogait és két aranyos kis gödröcskéjét mindkét orcáján. Ó, azok a gödröcskék!
Egy pillanatra mindketten elveszítettük a szemünk felett az uralmat. Elragadtatottan bámult rám, ahogy még soha senki. Nem tudtam levenni a szemem az arcáról. Isteni szép vagy ördögien jóképű, nem tudtam megállapítani, de mindketten egymást néztünk anélkül, hogy megmozdultunk volna, nem beszéltünk, vagy akár levegőt sem vettünk.
- Srácok, minden rendben? - hallottam meg Carlos hangját és ezzel visszaszippantott a valóságba.
- Igen... Szóval, mi szél fújt erre, Bernardi kisasszony? - kérdezte hirtelen Charles.
Mindketten olaszul beszéltek velem, amitől különlegesnek éreztem magam és ez lehetővé tette, hogy könnyebben kommunikáljak velük.
- Üzlet... - válaszoltam határozottan.
- Egyébként csörög a telefonod, Lissa - vágott bele a beszélgetésbe Carlos.
Annyira megdöbbentett Leclerc megjelenése, hogy nem hallottam a telefonom csörgését. Akkor jöttem rá, mikor néhány üzenet vibrálása megrázta a zsebemet.
- Egy pillanat, kérem! - mondtam és elővettem, miközben beszélgetőtársaim értetlenül néztek egymásra
Anyámtól érkezett üzenetem aki az interjúról kérdezett. Gyorsan válaszoltam, hogy egy óra múlva Bolognában találkozunk, majd visszamentem a fiúkhoz.
- Sajnálom srácok, de most mennem kellene. - mondtam szomorúan.
- De nem mondtad el nekünk, miért vagy... - próbálta mondani Charles.
- Sajnálom, most tényleg mennem kell. - szakítottam félbe. - Majd találkozunk Bahreinben.
- Ott leszel? - Leclerc hangja úgy hangzott, mintha pozitív válaszomat remélné.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rejtély vörösben
Mistério / SuspenseA stratégiai csapattal küzdő kemény szezon után a "Scuderia Ferrari" úgy döntött, hogy lépést tesz, és versenyt hirdetett új szakértő stratégák toborzására. Száz jelentkező közül Lissa Bernardi, az erős olasz fiatal hölgy lett a kiválasztott, aki a...