𝙄𝙄. 𝙁𝙚𝙟𝙚𝙯𝙚𝙩 - 𝘼𝙯 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙧𝙟ú

171 26 4
                                    

Nagy lendülettel kinyitottam a titkársági iroda ajtaját. A fiatal nő hosszú szőke hajjal és sötétkék szemekkel felállt és meglepődve pásztázott engem. Piros szűk szoknyát viselt fehér felsővel és egy fekete blézerrel amin a Ferrari logó szerepelt. Közelebb léptem az asztalához és átadtam neki a levelet benne a meghívóval. 

- Az állás interjúra jöttem! - közöltem vele élesen

- A stratéga pozícióra ,ugye? - kérdezte a nő. Biccentettem jóváhagyás képpen. Zavarában elkezdett mosolyodni és ezt mondta:
- Nos, kérlek gyere vissza holnap... Az interjúd időpontja holnap lesz ,nem ma.

- Bocsánat de mi van?! - emeltem fel a szemöldökömet - Te küldted nekem ezt a levelet ,hogy jelenjek meg ma és mikor ideérek időben az időpontomra te azt mondod távozzak és jöjjek vissza holnap? 

- Nos , igen. - mondta és bűnös tekintetett vetett rám.

- Megőrültél?! - suttogtam dühösen, próbáltam lenyugodni

- Miss Bernardi jogos a feldúltsága ,de ma van az autó bemutató és mindenki elfoglalt valamivel. - próbált a szőke mentegetőzni 

- Ide figyelj "titkárnőcske"! - szakítottam félbe azzal ,hogy a kezemmel az asztalra csaptam. - Hozz ide valakit a csapatból most azonnal akinek nincs olyan sok munkája , addig nem megyek el mig meg nem történik ma az interjúm!

-Mamma mia, kérlek halkabban! - zihálta - Odakint filmezünk.

- Pont leszarom! - küldtem rá a gyilkos tekintetemet - Menj és keress valakit! Most!

Szegény vékony nő kirohant a szobából, csattogva a vékony sarkú magassarkújában a márvány járólapon. Míg váram rá addig dobogtam a lábammal ami elég hangosnak sikerült ahogy a cipőm sarka hozzá ért a padlózathoz. Csak a kinti zaj volt hangosabb nála. 

Tapsolások és öröm ujjongások halladszódtak be a félig kinyitott ablakon amelyek felkeltették a figyelmemet. Közelebb léptem az ablakhoz egy óriási szinpadot pillantottam meg amin kettő műsorvezető állt és a közönség piros pólót viselt. A zaj hangosabb lett mikor kettő jóképű ,erős, magas, edzett férfi fellépet a szinpadra. 

A bámészkodásomat valaki megzavarta aki az imént lépet be a szobába. Egy alacsony , vékony ősz hajú, bajszos férfi volt az, akinek a kicsi sötét szemei kocka alakú szemüveg alá voltak rejtve. Úgy nézett ki mint ez muskétás csak köpönyeg és kalap nélkül. 

- Laurent Mekies , a Scuderia Ferrari versenyigazgatója. - mutatkozott be a férfi

- Lissa Bernardi jelentkező a stratégista pozicióra. - kezet ráztunk

- Örülök ,hogy megismerhettem Miss Bernardi! - mondta enyhén mosolyogva - Láttam az önéletrajzodban ,hogy Modenában élsz. 

- Ez igy igaz! - bólintottam és mosolyogtam - Bolognában születtem ,de Modenában élek. De miért tetted ezt a megállapitást?

- Nos, mivel az interjúd időpontja holnapra van ütemezve. - mondta Laurent lassan - Ma van az autó bemutató nincs időnk...

Ez volt az a pillanat mikor realizáltam ,hogy minden ami a pshiológia könyvekben van és útmutatókban az első benyomásokról mehet  a kukába. 

- Az én hibám az ,hogy az időpontom pont akkora szól mint mikor az autóbemutató van? - kérdeztem nyugodtan ,de a vénáimban a vér már forrott. 

- Nos, ez a kollegám hibája , de 

- Azokat a perceket, amiket elvesztegettél, hogy mindezt elmondd, felhasználhattad volna az interjúmhoz – mondtam, és elhúztam egy hajszálat az arcomból. – Most tegyél fel néhány gyors kérdést, és akkor egyikünk sem vesztegeti az idejét. 

Rejtély vörösbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang