Abim kızı halletmişti. Bunun ardından çocuk geldi ve kapıyı tıklattı. Onunla sadece dertleşmem gerekiyordu. Eğer iyi bir dinleyiciyseniz, insanların en kırılgan noktasını kolayca anlayabilirsiniz. Çocuğa "içeri geç" dedim ve piskolog seansımız burada başladı...
"Cinix, artık birşeyleri açıklayacak mısın? Ne olduğunu hâlâ çözebilmiş değilim."
Sessizce kolunu tuttum ve gittiğim yöne doğru çekmeye başladım.Salona geldiğimizde ışığı açtım... cesetler göründü... çocuk şoka girdi...
"C-CİNİX BU NE!?"
"Görmüyor musun? Annem ve babam."
"O-O-ONLAR NEDEN ÖLÜLER!?"
"Kekelemeyi bırak, rahatsız edici. Ayrıca onlar intahar etti, yanlış düşüncelere kapılma.(yalan.)"
"BENİM KEKELEMEMDENSE BU KOKU ÇOK DAHA RAHATSIZ EDİCİ! POLİSİ ARIYORUM!"
"Sence böyle birşey yapacağını düşünemeyecek kadar aptal mıyım? HA?"
"H-hayır..."
"Sence de bu görüntü ve bu koku biraz da olsa tatmin edici değil mi?"
"Piskopatça şeyler söyleme Cinix!"
"Ama böyle düşünüyorum. Hem düşünsene; farz et ki bir kızsın. Tecavüz ediliyorsun ve kafanda bira şişeleri kıran biri var. Onların öldüğünü görmek tatmin edici değil mi sence de?"
"Aslında haklı olabilirsin...keşke bu ölen insanların yerinde benim ailem olsaydı..."
"O zaman öyleymiş gibi düşün."Masanın kenarındaki kanla kirletilmiş bıçağı elime aldım. Çocuk ne olduğunu sorgulayamadan babamın beyninin ortasına bıçağı sapladım. Çocuk yüksek sesli bir çığılık attı ama bunun önlemini önceden almıştım. Komşulara 5-10 dakika sonra arkadaşlarımla korku filmi izleyeceğimizi söylemiştim.
"Cinix dur lütfen!"
"Sen devam etmek ister misin?" Dedim ve bıçağı ona vermek için ona doğrulttum.
"Rahatlatıcı mı?"
"Evet, hemde çok..."Çocuk elimdeki bıçağı aldı ve cesetlere saplamaya başladı. Tam bu sırada abimin anlaştığı kız devreye girecekti. Abime herşeyin hazır olduğuna dair bir işaret verdim, o da kızı karşına aldı ve konuştu...
"Sahne senin canım:) Unutma sadece içerde olanları izleyeceksin ve polislere ne olduğunu aynen anlatacaksın"
Bundan sonra olanları tahmin etmişsinizdir. Abimin anlaştığı kız dramasını yapıp abine sahip olmaya geldi, bizim kurbanımız ise hapiste çürümekle meşgul. Abim bu olaydan hemen sonra bir otel odası ayarladı 3 kişilik. Bizimki abimle aynı yatakta yatmak istedi tabii. Yemek yiyip geceliklerimizi giydikten sonra odalara dağıldık. Onlar odalarının kapısını kilitlediler ve bende merakıma yenik düşüp birazcık kapı dinlemiş olabilirim...
"Artık benimsin Peter Smith..."
"Öyle görünüyor bitanem..."
Cinix'in iç sesi: Ahh, cidden öpüsüyor olamazlar! İğrenç!
"Aşkım ettiğim yeminin sözlerini hatırlıyor musun?"
"Noktasına virgülüne kadar hemde baklava karınlım"
Cinix'in iç sesi: Bu kız gerçekten çok rahatsız edici!
"O zaman ettiğim yemini tekrarlar mısın?"
"Sen veya ben ölene kadar senin olacağıma yemin ederim."
"Yani bu yemini bir tek ölüm bozabilir."
"Evet ve bu olmiycak."
Cinix'in iç sesi: Bu kadar zeki bir abim olduğu için şanlıyım.
"Cinix, içeri gir lütfen."
"Çok mu belli oldu ya?"
"Anahtar deliğinden gözlerini görebiliyorum."
"B-bir dakika, ne oluyor?"
"Şöyle açıkliyim canım, abime güle güle de ve son sözünü söyle:)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maske: Bir Efsanenin Doğuşu
ActionNOT! BU KİTAP ÇOK CRINGE! AŞIRI CRINGE! CRINGE KİTAPLARI SEVMİYORSANIZ OKUMAMANIZ TAVSİYEDİR. AKSİ TAKTİRDE HASTANEYE FALAN KAALDIRILABİLİRSİNİZ! Bir kız çocuğu (Cinix) genç yaşta kirli işlere bulaşır. Suikast işlerini bir hobi haline getirmektedir...