005

350 12 1
                                    

Pov Lisa
Was dit nou wel een goede beslissing? Nils heeft m'n nummer. Straks de hele klas, misschien wel school.. Ik kijk naar m'n wekker. Zeven uur al. 'Goodmorning' zeg ik hardop. Eerder een badmorning. Ik rek me uit en pak wat kleren. Snel kleed ik me om en doe een staart in m'n haar. Gister heb ik een heel gesprek met Tessa gehad.. Over alles. Het pesten, Rein, Nils.. Zou ik uitval hebben vandaag? Misschien kan ik nog even m'n moeder gaan zoeken dan. Ik pak m'n mobiel en kijk op de schoolsite. Nee geen uitval, jammer. Ineens begint m'n telefoon te trillen.

Nils: heeeee, kan je vanmiddag? Ga ik je leren gitaarspelen.

Ik besluit meteen wat terug te sturen, hij is nu toch online.

U: ja is goed
Nils: bij de kluisjes dan om kwart over vier?

Kwart over vier? Dan zijn we al een kwartier uit, maar oke.

U: is goed, tot dan
Nils: jaaa 😘

Ik glimlach als ik de emoji zie. Nils is denk ik wel aardig. Ik smeer wat brood en pak een flesje water. Ik pak m'n fiets en fiets naar school.

Als ik m'n fiets heb weggezet zie ik Owen en Daan lopen. Rein is er niet? Raar.. Ze lopen dit keer niet naar mij maar meteen de school in. Zelf durven ze me dus niks te doen, alleen als Rein er bij is wel. Naja beter. Net als ik het biologie lokaal in wil lopen hoor ik iemand m'n naam noemen. Ik draai me om en zie Nils staan. 'Kijk! Ik leer het wel, gewoon roepen' roept hij lachend. Ik glimlach en loop het lokaal in.

Pov Rein
'Jij gaat door met die Lisa het leven zuur te maken want anders'. Ik word tegen de muur gedrukt. 'Jaja ik weet het, ik doe het wel' zeg ik zacht. 'Mooizo, en je weet wat er anders gebeurd he?' Ik knik langzaam. Ik word losgelaten en klap op de grond. Ik wil Lisa geen pijn meer doen. Ik hou van d'r..

----
What do you think? 😏
Kuss

Bullied | R.V.DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu