008

340 12 3
                                    

Pov Nils
Ik pak snel m'n fiets en fiets naar school. Gelukkig heb ik me vandaag niet verslapen.

Als ik het plein opkom zie ik Rein, Daan en Owen bij Lisa staan. Ze zijn dus weer bezig.. Snel zet ik m'n fiets weg en loop erheen. 'Kijk Lisa, daar is je vriendje al' zegt Rein arrogant. 'Ik ben d'r vriendje niet' zeg ik emotieloos. 'Nee nee, waarom was ze gister dan bij je thuis?' Kennelijk zien ze dat ik verbaast ben want Daan begint te lachen. 'Jaja we weten alles Nils!' roept Owen. 'Ze.. Ze was uhm..' Stotter ik. 'Wie van jullie klootzakken heeft ons gestalkt?!' Roept Lisa boos. 'Krijgen we een grote bek?' Rein pakt d'r haar vast. 'Loslaten Rein' sist Lisa. Rein pakt nog een stuk haar en trekt eraan. 'Wat anders he?' Lacht hij.

Pov Lisa
Waarom helpt Nils me niet? 'Anders zorg ik dat je op de grond gaat janken' komt hatend uit m'n mond. 'Nee jij gaat janken' grinnikt Daan. Voor ik het weet heeft Daan z'n armen om me heen en duwt me tegen de grond. Ik voel zijn handen langs m'n borsten gaan. Gadverdamme.. 'Jongens laat haar gewoon met rust' zegt Nils bijna onverstaanbaar. 'Laat me los Daan' roep ik boos. Ik probeer hem te trappen. 'He, wel even rustig' roept Rein lachend. Daan pakt m'n benen vast. Nils help me nou.. 'Ik zei los!' Gil ik bijna. Nils duwt Daan aan de kant. Snel sta ik op. 'Ik zei laat d'r met rust' sist hij. 'Oh, käller kiest voor het watje?' Rein duwt hem een beetje naar achter. 'Bek dicht' sist Nils. 'He gast, weet je het plan nog? Jij zou even zorgen dat Lisa je vertrouwt, dan breken we haar samen, hoe gaat het daar eigelijk mee?' Vraagt Rein plagerig. Nils ogen worden groter. 'Wat?' Je hoort het verdriet in m'n stem, dat sowieso. 'Nils.. Ik vertrouwde je' zeg ik zacht. 'Lisa ik..'. Ik draai me om en ren weg. Ik kan nooit iemand vertrouwen! Nils bewijst het. 'Lisa please kom terug!' Hoor ik Nils roepen. Ik hoor Daan, Owen en Rein lachen. Ik ben er klaar mee.

Ik ren door naar huis. Ik dacht nog wel dat Nils en ik vrienden waren. Maar nee. Eigelijk helemaal logisch, niemand wil mijn vriend zijn. Behalve.. Tessa. Ik stop met rennen en pak m'n mobiel. Ik besluit haar te bellen, zij helpt me hierdoorheen. Na twee keer overgaan neemt ze op. Gelukkig.

T: heee schat wat is er?
L: ik ga dood
T: omg wat is er gebeurd?
L: niks.. Ik ben gewoon klaar met m'n leven
T: awh lieverd.. Ik kom omw
L: helemaal hierheen?
T: alles voor m'n best, ik ga je helpen en blijf logeren. Zo te horen gaat het echt niet met je.. ik ben rond twee uur bij je
L: je bent de beste..

Ik veeg de tranen uit m'n ogen en loop door naar huis. Ik ben zo blij dat ik Tessa heb. Ze reist gewoon even 250 kilometer voor me.. Gewoon door de weeks.

Ik draai de deur van het slot en loop naar binnen. Tessa is hier pas over vier uur. Ik besluit om maar even te gaan douchen. Ik loop de trap op en leg m'n mobiel op m'n bed. Daarna trek ik m'n kleren uit tot bh en onderbroek. Anders worden m'n kleren nat, we hebben zo'n kleine rot douch. Als ik badkamer in stap leg ik m'n bh en onderbroek in de wasmand op de gang. Ik stap de douch in en doe 'm aan. Koud... Tot het water langzaam warm word. Ik kijk om me heen en zie dat de shampoo op is. Shit.. Misschien hebben we beneden nog? Ik sla een handdoek om me heen en loop snel de trap af. Jep.. In de bijkeuken staan nog twee flessen. Ineens hoor ik iemand lopen. Dat kan niet? Ik trek de handdoek strak om me heen en loop langzaam de keuken in. Ik kijk door het raam en zie Nils staan..

-------

Bullied | R.V.DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu