018

269 9 0
                                    

Pov Lisa
'Je.. Je wat?' Ik laat Nils los. Hij kijkt me niet aan. 'Je vind me leuk?' Nils bloost een beetje en knikt dan langzaam. Ik voel de tranen over m'n wangen stromen. M'n beste vriend is verlieft op me.. Dit verpest alles. Nils pakt m'n handen vast. 'Ik vind je leuk, ik ben er een lange tijd voor je geweest, ik hou van je, ik zal je altijd steunen.. Wil je m'n meisje zijn?' Ik durf hem niet aan te kijken. Straks raak ik hem kwijt als ik nee zeg. Straks is Nils echt de enige jongen op aarde die mij leuk vind. Misschien blijf ik wel voor altijd alleen. Maar ik kan het niet aanmaken.. Ik ben niet verliefd op hem, ik ben verliefd op Rein. Hoewel Rein me never nooit zou willen. 'Nils ik.. Ik denk niet dat....- 'Je vind me niet leuk ofwel?' Nils kijkt me verdrietig aan. 'Nee.. Het spijt me..'. Nils heeft tranen in z'n ogen. 'Vind je iemand anders leuk?' Ik knik langzaam. Nils laat m'n handen los en loopt weg. Ik kijk hem na. Ik laat me op de grond zakken en begin opnieuw te huilen. Ik wil hem geen pijn doen. Ik voel m'n telefoon trillen in m'n zak. Dat is vast Nils.. Ik wil niet weten wat ie stuurt. Ik druk m'n wifi uit en pak een glas water. Ineens hoor ik keihard gelach van buiten. Gelukkig heeft Tessa wel een leuke dag gehad. Snel veeg ik m'n tranen weg. Haar dag mag ik niet verpesten.

Pov Nils
Ik stop m'n mobiel weg en fiets door. Godver.. Als ze niet m'n vriendinnetje wil zijn, dan maar geen vriendschap meer. Ik kan niet vrienden zijn met iemand die ik leuk vind, dat werkt gewoon niet. Als ze m'n appje leest zal ze het vast niet begrijpen, naja boeiend! Ik ben klaar met haar. Dat ze me niet wil vind ik al erg genoeg, maar dat ze ook nog eens iemand anders leuk vind.. Dat breekt me echt. Maar wie zou ze dan leuk vinden? Ineens zie ik Daan fietsen met Tessa achterop. Ik heb nu zó geen zin in hun, en al helemaal niet samen. Dan maar een omweg nemen. Ik fiets langs wat huizen en langs het park. Ik zie vanuit m'n ooghoeken Rein. Maar wie is die andere jongen? Waarschijnlijk een vriend van hem ofzo. Hoewel Rein er niet echt vrolijk uitziet. Wat zou er aan de hand zijn?

------
Beetje kort sorry, en een super dom einde 😂

ik ga dit weekend naar m'n zus en weet niet of ik dan ga updaten dusss waarschijnlijk dinsdag pas weer een nieuw hoofdstuk
Kusjes van mij 🌸

Bullied | R.V.DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu