Pov Nils
Snel fiets ik naar Lisa. Misschien is ze nog thuis en kunnen we opfietsen. Voor mij is dit een dik eind om fietsen maar voor haar doe ik alles. Als ik er ben gooi m'n fiets tegen de boom en bel aan. De deur word open gedaan door Lisa. 'Heee Nils'. Ik glimlach. 'Heee, samen fietsen?' Lisa krijgt een glimlach op d'r gezicht. 'Jaa, ik pak even m'n tas en fiets goed?' 'Is goed, ik wacht wel'. Lisa sluit de deur. Yes, misschien vind ze me dan toch leuk? Oke nee dat moet ik niet denken, we zijn toch gewoon vrienden.Pov Tessa
Ik druk de tv uit. Saai zonder Lisa, maar ja ze heeft school. Eigelijk mis ik Daan wel. We hadden nog niet zo lang maar toch. Ik vind hem echt heel leuk en knap.. Vooral z'n ogen, die zijn echt perfect. De bel haalt me uit m'n gedachtes. Ik heb geen zin om open te doen. De bel gaat nog een keer. Blegh. Ineens zie ik Daan voor het raam staan. Wat moet die hier? Ik besluit maar om de deur open te doen want hij heeft me toch al gezien. Ik loop naar de deur en trek 'm open. Ik kijk recht in de mooie, blauwe ogen van Daan. 'Ik uhm.. Mag ik binnen komen?' Hij haalt een hand door z'n haar. 'Ook hallo Daan, ja kom maar'. Ik doe een stap opzij en laat hem binnen.'Wat kom je doeeeen?' Vraag ik als we samen op de bank zitten. Daan kijkt me niet aan. 'Ik mis je' zegt hij zacht. Hij mist me? Cool. 'Same'. Daan kijkt me nu wel aan. 'Waarom zijn we uitelkaar?' Vraagt hij niet begrijpend. Die gast komt meteen ter zaken. 'Jou beste vriend haat mijn beste vriendin, dan word het gewoon niks'. Daan legt z'n hand op mijn been. Een tinteling gaat door m'n lichaam. Daan is zo perfect. 'Kunnen we het niet gewoon proberen?' Maar al te graag! Ik kijk hem twijfelachtig aan. 'Maar dan wil ik dat je Lisa niet pest oke?' Daan knikt. 'Ik zal d'r met rust laten' zegt hij menend. Ik knik. We kijken elkaar lang aan. Precies het goede moment om te testen hoe leuk die me vind. Ik breng m'n hoofd dichter bij de zijne maar vlak voor we kussen beweeg ik me weer terug. 'Ah ik snap het al, dat kan ik ook hoor' zegt Daan grinnikend. Daan komt iets dichterbij en bijt op z'n lip wat er weer super sexy uitziet. Voor ik het doorheb zijn mijn lippen op de zijne gedrukt. Daan grinnikt en drukt zijn lippen weer op de mijne. Hij vraagt toestemming die ik meteen geef. Ik voel zijn hand naar mijn borst gaan. Hij duwt meer tegen me aan zodat ik onder hem kom te liggen. Zijn lippen verplaatsen zich naar m'n nek waar hij doorgaat met kusjes geven. Ik voel een rilling door me heengaan. Daan begint te zuigen bij m'n sweetspot. Een kleine zucht verlaat m'n mond. Daarna drukt hij z'n lippen weer op de mijne waardoor een nieuwe zoen ontstaat.
Onze zoen gaat nog minuten door totdat Daan terugtrekt. 'Dus we zijn weer samen?' Vraagt hij onzeker. Ik kijk hem kort aan en druk mijn lippen op de zijne als bewijs. Niet lang, naar kort en lief. Daan glimlacht en pakt z'n mobiel die al een paar keer trilde. 'Owh kutzooi ik moet gaan, zie ik je morgen?' 'Jaaa maar uhm Daan.. Zullen we nog even geheim houden dat we weer bij elkaar zijn? Ik wil er eerst achterkomend wat Lisa er van zal vinden..'. Daan kijkt me lief aan en knikt. Mooi, daar hoef ik me dus geen zorgen meer om te maken.
-----
Een nieuw hoofdstuk 🎉
Leuk or nah?
Ik denk dat dit m'n beste boek tot nu toe gaat worden want ik heb al een hele verhaallijn bedacht & dit boek word niet zo lang als die andere 😂 want dat was echt té.
Ik gok dat dit boek ongeveer 30 hoofdstukken gaat krijgen maar we zullen zien 😘
Oke genoeg getypt, verder heb ik niks te melden
Ohja:
Loveyouall 💘Thanks voor 200 + reads [ reads toch? Of naja ik bedoel wat staat bij dat oogje maar m'n engels is echt slecht dus ja. ] 😅
ByeeeOHJA NOG IETS:
Ik maak nu screenshots van (hele) goede stukken die ik schijf, omdat ik bang ben dat wattpad ze verwijdert of dat er iets mis gaat ofzo. Dussss waarschijnlijk komt het nooit meer voor dat ik iets moet herschrijven of weer moet bedenken wat ik okeweer had bedacht 🎉
Misschien een idee voor ander schrijvers / schrijfsters? 💕
Xo
JE LEEST
Bullied | R.V.D
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Lisa word al jaren gepest. Ze vind haar leven een hel. Ze verhuist en hoopt dat het pesten zal stoppen. Maar, in een nieuwe stad, met een nieuwe school, in een nieuwe buurt, gaat het pesten gewoon door. Rein ma...