020

242 7 0
                                    

Pov Tessa
Hoorde ik dat nou goed? ZE VIND FACKING REIN LEUK?! Ze kijkt naar de grond. 'Je.. Je vind wat..?' Lisa kijkt me angstig aan. 'Ik vind Rei..-' 'REIN VAN DUIVENBODEN?!' Onderbreek ik haar. Ze knikt langzaam. 'Oke jij spoort echt niet, hij pest je toch juist zo? Lisa doe normaal, hij vind jou sowieso niet leuk!'. Nu zie ik de tranen over d'r wangen rollen. 'Dat weet ik zelf ook wel!' gilt ze. Ze kijkt me verdrietig en boos aan. 'Dan stop je toch met iets voor hem te voelen' zeg ik onverschillig. Nu kijkt ze me alleen boos aan. 'Denk je nou echt dat t zo makkelijk is? Ga toch weg!' Ze staat op en duwt me naar de deur. 'Wow wacht eens even, m'n spullen dan?' Lisa geeft me een harde duw de deur uit en klapt de deur dicht.

Pov Lisa
Wat denkt dat kind nou; gevoelens gaan zomaar weg? Zij kon nog geen uur zonder Daan. Ik hoor d'r roepen en op de deur slaan. Ik loop naar boven en pak d'r spullen. Dit zijn er niet zo veel. Ik open de deur en gooi ze voor haar neer. Ik wil de deur weer dicht doen maar ze houd me tegen. 'Als je nu die deur dichtdoet is de vriendschap over' hoor ik Tessa zeggen. Ik kijk d'r boos aan en klap de deur dicht. Wat heb ik nog te verliezen? Ik ben alles al kwijt. M'n moeder.. Nils... Ik ren naar boven en kruip in m'n bed. Daar val ik na uren huilen, in een diepe slaap..

Bullied | R.V.DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu