Pov Nils
Ik ben echt zó klaar met alles. Nu ging godverdomme Rein naast Lisa zitten én gaan ze ook nog afspreken na school. Ik voel de tranen in m'n ogen prikken. Kom op Nils, nu niet gaan janken als een meisje! Ik knipper m'n tranen weg en loop het lokaal van biologie in. Thank God dat ik geen les met Rein of Lisa heb. Straks vind Rein haar nog leuk en krijgen zij nog wat en dan.. Oke daar moet ik nu niet over na gaan denken.
Ik kan me ook echt niet concentreren. Ik voel dat Owen naar me kijkt. 'Uhm, gaat het wel?' Vraagt hij. Ik knik. Hij weet natuurlijk nog niks van dit alles. 'Gewoon een beetje moe'. Ik staar naar m'n boek. Lisa vind iemand anders leuk, tenminste dat vertelde ze. Zou dit Rein zijn..? Nee tuurlijk niet, ze haat hem.. Toch? Ik word echt gek van m'n gedachten..Pov Rein
Na de bel van t vierde uur is het ein-de-lijk pauze. Vanmiddag zal ik Lisa vertellen wat er aan de hand is, waarom ik haar eigelijk pest, en wat ik voor haar voel. Als alles goed gaat heb ik vanmiddag gewoon een vriendinnetje ❤️.
Ik loop naar beneden en zoek Daan en Owen op. 'Dudes, vanmiddag komt alles goed!' Owen kijkt me niet begrijpend aan. Ik leg hem alles in t kort uit. Niet dat ie t snapt maar oke. Dat snap ik ook wel; het is allemaal niet logisch. 'Ik denk dat je het aan Nils moet vertellen' zegt Daan ineens. 'Ja daaaaaag, dan gaat die gelijk naar Lisa'. Daan glimlacht. 'Nils zei dat hij Lisa nooit meer wou spreken, dus misschien is het goed om alles te vertellen, dan kunnen we weer gewoon vrienden zijn en is alles net als eerst; nja ongeveer'. Owen knikt. 'Geen slecht idee'. Ik denk na. Zou het niet een groot risico zijn? 'Oh en Nils vind Lisa leuk' zegt Daan. Owen kijkt alweer verbaast, maar ik niet. Ik had het wel verwacht. 'Nou dan heeft ie pech want ik word d'r vriendje' zeg ik zelfverzekerd. 'En als ze jou nou niet leuk vind? Door het pesten enzo bedoel ik' zegt Owen. Ik haal m'n schouders op. 'Daar komen we dan wel achter'.
JE LEEST
Bullied | R.V.D
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Lisa word al jaren gepest. Ze vind haar leven een hel. Ze verhuist en hoopt dat het pesten zal stoppen. Maar, in een nieuwe stad, met een nieuwe school, in een nieuwe buurt, gaat het pesten gewoon door. Rein ma...