ראיתי את גבריאל עוזב את החדר שלה עם חיוך על הפנים, איגרפתי את הידיים שלי , פאק רציתי להוריד לו את החיוך באגרוף שלי. השנאה שלי כלפיו רק התגברה, בתור ילדים הוא תמיד דאג להזכיר לי שאני הייתי ממזר לא רצוי ושאני בסך הכל אשפה, שאני צריך לזכור את המקום שלי ובהחלט ידעתי אותו.אף פעם לא ביקשתי כלום פרט לנקמה שלי. אבל עכשיו רציתי אותה.
אני לא יודע מה היה בה שגרם לי לרצות שהיא תהיה שלי אבל ברגע שהעיניים שלי נחו עליה בבר, ידעתי פשוט ידעתי שאני רוצה אותה.
ואני אקח אותה. לא משנה מה יהיה המחיר.
גבריאל קלט אותי עומד לא רחוק מהחדר ״תצטרף אליי למשקה״ הוא לא שאל ועלה לקומה למעלה.
עברתי ליד הדלת ושמעתי קול קטן, מספיק כדי לדעת שהיא בוכה. פאק. רציתי לשבור את הדלת ולראות מה הוא עשה לה אבל לא רציתי שהוא יגלה שאני מפתח אליה אובססיה, כי אז הוא ירצה אותה יותר, בדיוק כמו שהיינו ילדים.
כל דבר שקיבלתי הוא רצה לקחת ממני אפילו שהוא תמיד קיבל את הכי טוב ואני לקחתי את השאריות במקרה הטוב.
עליתי אחריו לקומה העליונה, גבריאל ישב על הספה ברגליים פסוקות והבחורה שהוא הביא ליאכטה כבר נמרחה עליו, הפה שלו היה עמוק בתוך הגרון שלה.
רובין ישב בכיסא ליד וגלגל עיניים, הוצאתי בירה מהמקרר הקטן שהיה ליד השולחן והתיישבתי מול גבריאל.
״אתה מתכוון לסיים בקרוב?״ פניתי אליו והוא הרפה מהבחורה.
״אתה נשמע לחוץ אח קטן, רוצה אותה? היא יודעת לשחרר קיטור ממש טוב״ הוא ליטף את הפנים שלה והיא הסתכלה עליי במבט מפתה.
״לא מעוניין״ עניתי בכעס, שנאתי שהוא תמיד ניסה לזרוק לי את השאריות שלו.
״לא אכפת לי לחלוק״ הוא תפס את התחת שלה והיא ציחקקה.
רובין גיחך ומשך את תשומת ליבו של גבריאל ״יש לך משהו להגיד?״ הוא ניסה לשלוט ברובין מאז ומתמיד אבל תמיד נכשל, רובין היה בין האנשים היחידים בעולם שנאמנים לי וזה הטריף אותו.
רובין שלף ג׳וינט מהכיס שלו והתרווח יותר על הכיסא שישב ״אני פשוט מסוקרן לדעת מה אבא שלך יחשוב על האורחת הקטנה שלך פה״ הוא קרץ אליה.
״אני הקאפו העתידי ואני מחליט..״ רובין שוב צחק וקטע את גבריאל
״אתה עדיין לא קאפו״ ניסיתי לשמור על פני פוקר, ידעתי שרובין אוהב לעצבן את גבריאל וזה בהחלט עבד.
״ריידר תרגע את הכלבה שלך״ הוא פנה אליי
״אני אוהב אותו בדיוק כמו שהוא״ רובין זרק את הראש לאחור ופרץ בצחוק חזק.
YOU ARE READING
לברוח מהגורל
Romanceפרנקי נולדה לעולם של כאב ודם היא לא בחרה בזה אבל כשאבא שלה משדך אותה לגבר אכזר היא מחליטה לקחת את הגורל לחיים שלי גם אם המחיר לכך הוא לשלב כח עם האויב. איך אומרים? האויב של האויב שלי הוא חבר? טריגרים: תכנים מיניים רצח דם חטיפה הטרדה מינית התקפי חרדה...