הרגשתי שאני מאבדת תחושת זמן והפחד רק גדל. עברו כבר שלושה ימים מאז שנחטפתי והפאניקה שלי הייתה בשמיים. ככל שעבר יותר זמן ככה הייתי רחוקה יותר מאיזי ודנטה.
הסיכוי לברוח רק קטן מרגע לרגע.
לא ידעתי כמה זמן עוד אשאר נעולה בחדר הזה, ביומיים האחרונים רובין נכנס והניח צלחת עם אוכל.
הפעם הוא דאג להביא משהו שאין בו לקטוז, בקושי הצלחתי לאכול. טלטול של הספינה גרם לבטן שלי להתהפך ופחדתי שאני אקיא שוב. הוא לקח אותי פעמיים לשירותים שהיו צמוד לחדר אבל דאג לכסות את עיניי כדי שלא אראה כלום.
הגוף שלי היה חלש מהרגיל ולא הצלחתי להישאר מספיק ערנית כדי לחקור את רובין.
ידעתי שבעוד שעה הוא אמור להגיע שוב והפעם החלטתי לנסות לדבר איתו, להבין מה הולך לקרות.
השמלה שלי הייתה כבר הרוסה לגמרי וקרועה בחלק, גבריאל סירב להביא לי בגדים אחרים. הוא נהנה לגרום לי לסבול ולהשפיל אותי, ממש כמו אנטוניו.
אנטוניו אולי היה אכזר אבל לפחות הוא לא היה משאיר אותי מסריחה. צחוק נפלט מפי, לא האמנתי שאני עושה השוואה ביניהם.
השעון על הקיר הראה שנשארו עוד עשר דקות עד שרובין יגיע. ניסיתי להישאר רגועה ככל האפשר.
הגוף שלי רצה להירדם אבל הכרחתי את עצמי להישאר ערה. לא רציתי לפספס את הביקור שלו כמו אתמול שהתעוררתי וראיתי את האוכל לצידי וגם הבוקר כשהוא אסף את הצלחת.
הידית של הדלת זזה ורובין נכנס לחדר עם מגש קטם בידו.
״תראו מי ערה״ הוא צחק וסגר אחריו את הדלת, התקדם לעברי והניח את המגש על השידה שליד המיטה.
הוא הרים את הסנטר שלי ובדק את החתך, בכל פעם שישנתי הוא החליף את התחבושת ודאג לחטא את האזור. ״זה נראה הרבה יותר טוב, נסיכה. יש סיכוי שלא תישאר לך צלקת״.
הוא הסתובב והלך לכיוון הדלת, ידעתי שאני חייבת לנצל את ההזדמנות.
״חכה!״ הגברתי את הקול, רובין נעצר והסתובב אליי באיטיות, חיכה שאמשיך לדבר.
״תודה אממ.. תודה על האוכל. אני מתכוונת שאתה דואג שלא יהיה בו לקטוז.״ לא ידעתי מה להגיד כדי שהוא ישאר.
הוא חייך והתיישב על הקצה של המיטה.
״את לא צריכה להודות לי נסיכה, אני רק ממלא פקודות״.
״פקודות של מי?״ שאלתי
״אני חושבת שאת יודעת״. הוא קרץ אליי והשם של ריידר עלה במוחי.
לא ראיתי ולא שמעתי ממנו כבר כמה ימים.
״טוב, תודה לו בשמי״. המשכתי להסתכל לכיוון הדלת ורובין עקב אחריי המבט שלי.
YOU ARE READING
לברוח מהגורל
Romanceפרנקי נולדה לעולם של כאב ודם היא לא בחרה בזה אבל כשאבא שלה משדך אותה לגבר אכזר היא מחליטה לקחת את הגורל לחיים שלי גם אם המחיר לכך הוא לשלב כח עם האויב. איך אומרים? האויב של האויב שלי הוא חבר? טריגרים: תכנים מיניים רצח דם חטיפה הטרדה מינית התקפי חרדה...