הרגליים שלי רועדות כשאני מנסה להסדיר את הנשימה, הגוף שלי מרגיש כאילו עברתי חוויה חוץ גופית כשהאורזמה הכתה בי ואני לא הצלחתי לשמור על איפוק, צעקתי בקולי קולות.צעקתי את שמו. שמו האמיתי. קיליאן. השם כל כך מתאים לו, הרבה יותר מריידר, אני מרגישה כאילו הוא חשף את עצמו מולי, משהו שכנראה לא יקרה לעיתים קרובות.
הפנים שלו עדיין בין רגליי כשהוא ממשיך לטרוף אותי כאילו אני הארוחה האחרונה שלו, אני מרגישה מותשת ואין בי עוד כוחות אבל הוא ממשיך בכל הכח למצוץ את הדגדגן שלי, הלשון שלו חודרת לתוכי ואני מרגישה שוב תחושה נעימה בבטן התחתונה, אין מצב שאני יכולה לגמור שוב אבל כנראה הוא חושב אחרת כשהוא מרתק אותי למקום.
״אני לא יכולה עוד..״ אני שוברת את השתיקה, הוא מרים אליי את מבטו, העיניים שלו מעט אפלות, מלאות בתשוקה ואני מבינה טוב מאוד מהמבט שלו שהוא לא מתכוון לעצור.
הוא לוחש כנגדי וצמרמורת עוברת בעמוד השדרה שלי ״אני אחליט אם את יכולה או לא, נסיכה.״
הוא חוזר ללקק אותי ליקוק איטי וארוך ואני חושבת שאני תכף מתה. אלוהים. לא תיארתי לעצמי שאפשר להרגיש ככה רק ממגע הלשון שלו על גופי. אני אוחזת חזק בשמיכה, הידיים שלי מתאגרפות ואני מנסה מעט לזוז אבל הוא שוב מניח את ידו הגדולה על הבטן שלי ומרתק אותי למקום, היד שלו חמה כנגד העור החשוף שלי ואני מתמכרת למגע שלו עליי, היד שלו מעט עולה והוא צובט את הפיטמה שלי.
אני לא מתאפקת ומתחילה לגנוח שוב, אלוהים. אני כנראה בגן עדן. ריידר ממשיך ללקק אותי כשלפתע אני מרגישה לחץ בפתח שלי, הגוף שלי מיד קופא ואני מרימה עליו את המבט, הוא ממהר ליצור איתי קשר עין ואני מבינה שהוא הכניס את אחת האצבעות שלי לתוכי, התחושה מוזרה אך גם נעימה, מן לחץ וכאב ביחד עם עונג.
״האם אי פעם דחפת לעצמך אצבעות, נסיכה?״ הוא מדבר כנגד הכוס החשוף שלי ואני המומה מהשפה הבוטה שלו, הוא דוחף את האצבע עמוק יותר ואני מתנשמת בכבדות, התחושה כל כך אסורה אבל כל כך טובה.
״תעני לי״ הוא דורש ועוצר את התנועה של היד שלו, אני ממהרת להנהנן לשלילה.
״פאק, את יודעת מה את עושה לי? לדעת שאף אחד ושום דבר לא נגע בכוס הקטן והמתוק שלך?״ הוא מתחיל להזיז את היד שלו במהירות והרגליים שלי מתחילות לרעוד שוב, אני מטה את הראש אחורה אבל אז הוא נושך מעט את הדגדגן שלי ואני צורחת מהכאב.
״עיניים עליי כשאני מזיין אותך באצבעות שלי!״ הוא לא מבקש אלא דורש ואני מצייתת לו בלי להתווכח כשהוא מוסיף עוד אצבע, אני מרגישה ממש לחץ ובקושי מצליחה להחזיק מעמד.
״פאק, את לוחצת על האצבעות שלי כל כך חזק! הן בקושי נכנסות לתוכך, פאק!״ הוא מתרומם על ידו הפנויה ומתקרב אליי כשידו השניה ממשיכה לנוע ושתי האצבעות שבתוכי יוצאות ונכנסות לתוכי בקצב אחיד.
YOU ARE READING
לברוח מהגורל
Romanceפרנקי נולדה לעולם של כאב ודם היא לא בחרה בזה אבל כשאבא שלה משדך אותה לגבר אכזר היא מחליטה לקחת את הגורל לחיים שלי גם אם המחיר לכך הוא לשלב כח עם האויב. איך אומרים? האויב של האויב שלי הוא חבר? טריגרים: תכנים מיניים רצח דם חטיפה הטרדה מינית התקפי חרדה...