פרק 11-ריידר

525 51 2
                                    

ראיתי אדום כששמעתי את הזעקות שלה.                                    אחזתי חזק במעקה עד שהאצבעות שלי הלבינו. הצעקות שלה הגיעו עד אוזניי וניסיתי בכל הכח לא לרדת ללמטה ולהעיף את גבריאל ממנה, אבל לא יכולתי להתעלם ממה שידעתי כעת.

הוצאתי סיגריה מהכיס יחד עם מצית, שחקתי עם המצית בידי. התחושה הייתה מוכרת וממכרת, כבר תקופה שלא עישנתי סיגריה, הריח של הטבק היה כמו סם למוח שלי,הניקוטין היה ממסטל וגם מחדד את כל התאים שלי.

שקלתי לזרוק את הסיגר לים אבל הכעס שהיה בתוכי גבר ואני נשברתי, הדלקתי את הסיגר והכנסתי לפי. שאבתי שאיפה עמוקה ונתתי לעשן לזרום לתוך הגוף שלי, השענתי את הראש לאחור והוצאתי את כל העשן בנשיפה אחת ארוכה.

״זה מחזה שלא ראיתי כבר המון זמן״ רובין ההופיע לצידי כשבירה אחת בידו וג׳וינט בידו השניה.

המשכתי לשתוק, לא הייתי מסוגל לדבר אחרי מה שגיליתי על העבר שלי.

״אז אנחנו נעמוד עוד הרבה בשקט הזה?״ רובין היה נפש חופשייה שלא פחדה להגיד את מה שחשבה.

״סוף סוף קיבלתי את השם של הרוצח שלקח ממני את אמי״ שאפתי עוד שאיפה והטעם של הטבק צרם על לשוני, התחושה הייתה טובה ושכחתי כמה התגעגעתי להתמכרות הזו, אפילו שכבר התחלתי לפתוח התמכרות חדשה לבלונדינית מסויימת שהחריבה את עולמי.

״אבא היקר סוף סוף טרח לספר?״ רובין הושיט לעברי את הג׳וניט שלו, הוא ידע שאני לא מתעסק עם סמים, לרגע אחד שקלתי לסרב לו כמו תמיד אבל הייתי חייב להעלים את התחושה שהבחורה הצליחה להחדיר לתוכי, הייתי חייב לשכוח אותה בעיקר כשהיא הייתה האויב.

לקחתי ממנו את הג׳וינט ונתתי לעצמי להיעלם, הייתי חייב להחזיר לעצמי את השליטה ולהוציא אותה מהראש שלי ובעיקר מהלב, היא הצליחה לחדור את החומות שלי כמו שאף אחד לא הצליח בחיים.

״לא, הבן זונה הזה ממשיך לשחק עם הראש שלי כמו תמיד. ככה הוא חושב שהוא יחזיק אותי קצר.״ המשכתי להביט קדימה ולתת לסם לקבל שליטה על המחשבות שלי.

״אז אני מנחש שגבריאל זרק לך משהו, הוא רוצה אותך לצידו״ רובין לא טעה, גבריאל בטח חיכה לרגע הזה לזרוק לי את הפצצה בפנים, רק שאני בטוח שהוא עשה את זה לא מטוב ליבו כי אני אחיו, הוא רצה לערער אותי והוא די הצליח.

--שעה אחת קודם--

יצאתי מהחדר שלי כשהטעם שלה עדיין על שפתיו, הנשיקה הזו הרסה את כולי. היא הרסה את כולי.

ידעתי שהיא תהיה כזו טהורה אבל לא תיארתי לעצמי כמה מהנה זה יהיה להשחית אותה.

כמו סם שברגע שמתמכרים אליו אין דרך חזרה.

והיא הייתה הסם שלי, ההתמכרות שלי.

עליתי בשני צעדים את המדרגות לסיפון העליון, הייתי חייב למצוא רעיון מספיק משכנע כדי שגבריאל יוותר על הרעיון להוריד אותה לצינוק.

לברוח מהגורלWhere stories live. Discover now