פרק 1- פרנקי

876 67 23
                                    

  כעבור שנה

החזקתי את העוגה בידיים ועליתי לאט לאט במדרגות, אני לא מאמינה שפספסתי את היום הולדת שמונה עשרה של איזי אבל לא הייתי חודשיים בבית, הקאפו דה-לוקה ואבי החליטו לשלוח אותי יחד עם אנטוניו לאיטליה. הייתי צריכה להתלוות אליו בתור הארוסה אבל הייתי בעצם קישוט כדי שאנטוניו יוכל להשוויץ בי מול כל הפאמיליה, למזלי דנטה התעקש להצטרף אלינו לנסיעה, הוא לא בטח באנטוניו לבד איתי והוא לגמרי צדק.

הבחילה מכה אותי שוב מהלילה שהוא נישק אותי, הוא היה שיכור ולא כיבד את המנהגים שלנו.
                                                                                                                     
"פאק, אני כבר לא יכול לחכות ולהפוך אותך לשלי! למה פאקינג אני צריך לחכות כדי לקחת את מה ששלי?" הוא תפס אותי יוצאת מהשירותים ומצמיד אותי לקיר, הידיים שלו אחזו בעוצמה על המותניים שלי, ריתקו אותי למקום.

"אנטוניו, תפסיק! את לא יכול לגעת בי ככה" ניסיתי לדחוף אותו ממני אבל הוא היה חזק מדי.

"תסתמי! את שלי ואני יכול לעשות מה שאני רוצה, אני מת לזיין אותך כאן ועכשיו" היד שלו עלתה במורד הבטן שלי והוא תפס את השד שלי  "פאק, את מרגישה מה את עושה לי" הוא הצמיד את האגן שלו לשלי והרגשתי את הזקפה שלו.

"בבקשה תפסיק, בבקשה" הוא נישק את הצוואר שלי והפה שלו המשיך לעלות עד שהיה במרחק מהפה שלי, הוא ליקק את שפתיו והפאניקה תפסה אותי, ניסיתי שוב להדוף אותו ממני "אנטוניו תעצור!"

הוא צחק "את רק מדליקה אותי שאת מתנגדת את לא מבינה?" הוא תפס את הלסת שלי והפה שלו היה על שלי, הלשון שלו ניסתה להיכנס, הוא הפעיל עוד לחץ על הלסת שלי עד שהייתי חייבת להרפות והלשון שלו פוגשת את שלי, הרגשתי את הטעם החזק של אלכוהול, דמעות התחילו לזרום לי מהעיניים ואני ניסיתי שוב להדוף אותו ממני, הוא רק נוהם ותופס אותי חזק מהגרון ממשיך לחקור את הפה שלי.

לברוח מהגורלWhere stories live. Discover now