Másnap reggel fel ébredtem , de most 7 óra helyett, 8 kor ébredtem. Mivel ma szombat van így nem dolgozom ,még egy kicsit lustálkodtam. Ki keltem az ágyambol és a fürdőbe mentem , el végeztem a reggeli rutinomat. Oda sétáltam a szekrenyemhez és valami el fogadható öltözéket kerestem.
Becca szettje:
Fel oltoztem a hajamat csak ki fesultem és hagytam ki bontva. Sminket ,most nem raktam fel ,mivel úgy is csak este megyek Tommal randizni. Na de fogtam magam ki mentem a konyhába és egy kis müzlit dobtam össze magamnak. Amit jó izuen el is fogyasztottam. Utána jöhetett a kávé meg egy gyors cigi ,és már hívtam is Maxot.
Azt mondta,hogy 10 perc és itt van nálam. A kanapén ültem és gondolkoztam ,majd a gondolat menetemet a csengő zavarta meg. Oda sétáltam ki nyitottam és Max állt az ajtóban.
- Szia Becca ! - köszönt mosolyogva.
- Szia Max ! - gyere be.
- Kérsz valamit ? - kérdeztem meg udvariasan.
- Nem köszi, gyorsan át beszéljük és már megyek is a dolgomra. - hadarta el Max.
- Rendben! - válaszoltam.
El kezdtem neki El mesélni, hogy ma este el megyek randizni Tommal. Erre azt mondta,hogy pont jó lesz ,hogy be épuljek a bandába. Én csak néztem rá, hogy ilyen gyorsan meg kell tennem. Már mint nem zavar , csak lehet ,hogy a maffia vezér, már most úgy érzem, hogy nem közömbös számomra. Ha sokáig a közelébe leszek ,akkor nem tudom ,hogy mi fog történni.
- Figyelj Max ! Neked milyen csajok jönnek be ? - kérdeztem kíváncsian.
- Hát Becca ! Nekem a fiúk tetszenek ! - válaszolta zavarában.
- De cuki vagy ! Várj van képem Billről ! - mondtam és fel álltam a kanaperol ,majd a fiokbol elő vettem a képet.
- Tessék! Na milyen ? - kérdeztem kíváncsian.
- Hát be jön, olyan selytelmes, tele lehet rejtélyel ez a srác! Becca nekem ő kell ! - válaszolta Max mosolyogva.