1.rész

85 5 4
                                    

reggelt 7:00 kor szólalt meg az ébresztőm. Majd fel keltem nyujtozkodva az ágyambol és a fürdőbe vettem az irányt. Le tusoltam és hajat is mostam ,majd ki szálltam és meg is törölköztem. A szobába vissza érve meg néztem az időjárást ,mivel augusztus van ezért egy fekete rövid nadrágot, majd egy fekete toppot és egy fekete vörös kockás inget vettem fel hozzá.

Sminknek egy szempillaspiralt tettem fel . A hajamat ki fesultem be fújtam magam a kedvenc test permettel. A konyhába vettem az irányt, el készítettem a reggeli kávémat . Fogtam a cigimet és ki mentem az erkélyre. Jelen pillanatban FBI ügynök vagyok. Tudom ,hogy fiatal vagyok , de a suliba is már ki tűntem a tömegből, mert nagyon okos és talpra esett csaj vagyok. Boldogan vágtam bele ebbe a szakmába . A szüleim egy akció közben vesztették az életüket,  titkos ügynökök voltak.

Szóval ez a véremben van úgy mond , na de most térjünk vissza a jelenbe. Gyorsan el szívtam a cigit és már mentem is fel húzni a fehér converse cipőmet. Meg fogtam a kocsi kulcsot és már mentem is be az irodába.

Le értem és be szálltam a kocsiba , majd tapostam a gázra. 20 perc alatt le parkoltam, és már siettem is be.  Pont időben érkeztem ugyan is el igazítást tartott a főnököm. Be ültünk egy kis terembe és le is kapcsolták a villanyt. Majd a főnök el is kezdte az eligazítást.

- reggelt mindenkinek ! - kezdett bele Leonard a főnököm.

- Na szóval már ezt a maffia bandát követjük évek óta. Drogcsempészet , fegyver csempészet és gyilkosság . Megoldásokat kérek !? - jelentette ki a főnök.

Fel tettem a kezemet úgyan is nekem volna egy ötletem.

- Tessék Tomson ügynök! - mutatott rám a főnök.

- Szerintem be kell épülni közéjük és, akkor el lehetne őket kapni ! - mondtam el az ötletemet.

- Ki lenne az Tomson ügynök? - kérdezte kíváncsian a főnök.

- Én lennék az ! - válaszoltam mosolyogva.

- Ezt ,azonnal felejtse is el Tomson ,nem engedem! Magát azonnal le veszem az ügyről! - valaszolta ki akadva.

- Ezt nem teheti ! Meg tudnám csinálni főnök! - akadtam ki és álltam fel.

- Tomson a nem az nem ! Kérem hagyja el a szobát! Le vettem az ügyről- mutatott az ajtó felé.

Dühösen az ajtót magam mögött be vágva, mentem az asztalomhoz. Olyan mérges voltam ,hogy fel rúgtam a kukát is. Mellettem volt egy srác, valami újonc felé és szoba elegyedtem vele.

- Szia Becca vagyok ! - mutatkoztam be kedvesen.

- Szia Max ! - mutatkozott be ő is.

- Figyelj össze dolgozhatnank , van ez a maffiózó banda és be kéne épulnom! - hadartam El neki gyorsan.

- Ez izgalmas benne vagyok ! Mit kell tennem ? - kérdezte izgatottan Max.

- Információ kellene, hogy hol lesz legközelebb a banda ! - feleltem mosolyogva.

- Ajd egy napot és megszerzem az infót Becca ! - válaszolta mosolyogva.

- Okes ,akkor holnap várom az infót! - feleltem kedvesen.

Ezután vissza tértem a munkához és keresgéltem egy kicsit. Meg találtam néhány fotót is Tom Kaulitzrol. Nagyon képű,  nem értem egy ilyen vonzó férfi miért lesz maffia vezér. Na mindegy is ,tovább haladtam ,van egy iker tesoja ,Bill. Akkor ez egy családi biznisz lehet ,gyorsan ki nyomtattam mindent róluk. Hamar bele is raktam a táskámba.

Azt mondtam , a főnöknek, hogy haza megyek mert nem jól érzem magam. El is engedtek ,haza értem 20 perc alatt és egyből fel raktam a falra ,amiket ki nyomtattam. Néztem a falat és gondolkoztam ,vajon mi lehet a kapocs. Miért csinálhatjak , kinek dolgoznak , kitől vették át ?

Ezek a kérdések kavarognak bennem ,majd néztem a képekre, amiken különböző nőkkel van. Hmm lehet ,hogy a házi kedvencei. Ezért mondta a főnök, hogy veszélyes számomra ez az egész. De teszek , engem nem tud a nagy Tom Kaulitz meg törni, az biztos. Nem fogom magam könnyen adni. A gondolataimbol a telefonom csörgese zokkentett ki.

Max hívott holnap lesz egy találkozó és egy csomó drogdiler lesz ott. Na akkor most kell be dobnom a csalit egy szexi ruha ,amiből majdnem ki van mindenem. Egy fedő story ,hogy új vagyok és nem rég kezdtem el drogot terjeszteni ,de el kaptak egyszer Berlinben és ide szöktem Los Angelesbe.

Nagyon fedő story , nyilván Max is jelen lesz egy kocsiban. Ahol folyamatosan tud figyelni és halljuk is egymást. Ne hogy valami baj legyen az akció közben. Ez az első éles be vetesem terepen. Nagyon izgulok,de tudom,hogy meg fogom oldani.

Le ültem a kanapéra néztem az órára és délután 5 volt. Akkor jutott eszembe,hogy ma még nem is ettem semmit. Gyorsan csináltam melegszendvicst és meg is ettem. El mostam magam után az edényt és a poharat is.

Vissza ültem a kanapéra és be kapcsoltam a Netflixet . Néztem egy kis vámpirnaplot ,majd el mentem a fürdőbe és le tusoltam. 10 perc múlva ki szálltam a tus alól és bele bújtam egy vörös francia bugyiba és egy fehér toppba. Ezután bele bújtam az ágyamba és azonnal el is nyomott az álomvilága.

Among the guilty!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang