Becca
10 perce egy újabb menet után ,ki másztam Tom mellől és a fürdőbe vettem az irányt. Be álltam a zuhany alá a lábaim ,meg mindig remegtek az aktus után. 5 perc múlva végeztem is el zártam a zuhanyt, és megtoroltem a testemet.
A sebem iszonyatosan fájt ,úgy döntöttem, hogy megnézem. El fertőződött a sebem. Nem tudom ,hogy hogyan de nagyon fáj ,és csúnya a seb. Erőt veszek magamon ,és feloltozom. Egy fekete hosszú cica nadrágot kapok magamra. Egy hozzá illő fekete toppot.
Erőt véve magamon ki megyek Tomhoz a szobába. Rám néz ahogyan az ágy szélén ül.
- Beccám jól vagy ? - áll fel hirtelen az ágyról.
- Le kell ülnöm ! - mondom alig hallható hangon.
- Akkor ülj le gyere! - mondta Tom és le ültetett.
- Tom a sebem ! - ennyit mondtam és Tom azonnal felhúzta a pólóm.
- Basszd ki Becca ez el fertőződött! - mondta Tom aggódva.
Sohajtottam és a végszora meg érkeztek a fiúk.
- Úristen Becca Szia te élsz ! - ujjongott Bill.
- Hagyd ezt most Bill ,azonnal el kell vinni Beccát egy orvoshoz ! - hadarta el Tom.
- Még jó ,hogy tudom hol találjuk a dokit ! - mondja Bill büszkén.
Tom a karjába vett menyasszonyi pozba.
- Akkor induljunk most ! - felelte Tom idegesen.
A láz már kijott rajtam ,a víz vert és fáztam. Tom be tett a kocsiba az anyós ülésre. Gyorsan el is indultunk ,20 perc múlva csak annyit veszek észre ,hogy megállt Tom.
- Itt vagyunk Beccám ! Ne add fel kérlek ! - mondja nagyon aggódva.
Nem tudok mondani semmit , csak egy aprót bolintok. Tom kivesz óvatosan a kocsiból, és már visz is egy régi rozoga ajtó felé. Be érve a házba teljesen más az egész ház. Ahogy be léptünk közepén kandalló és 2 bőr fotel.
- Hát újra találkozunk Becca ?! - kérdezi egy idős férfi mosolyogva.
- Ne jártassa a száját doki ! Segítsen rajta ! - utasitsa Tom idegesen.
- Rendben Tom úrfi, akkor át veszem a lányt ! - valaszolta ,és át akart venni a karjábol.
- Kérlek ne adj neki oda ! - kapaszkodtam Tomba.
- Beccám bízz bennem segíteni fog ! - válaszolta Tom miközben egy csókot nyomott a homlokomra.