Tom
Miután Beccám el rohant azon gondolkoztam ,hogy vajon mi lehet ennyire sürgős neki ? Már vagy egy 30 perce távol van Becca ,ami kezdett nyugtalanítani. Ezért fogtam magam és át mentem Billékhez,be kopogtam és Bill nyitott ajtót.
- Csá tesó! Hát te mi járatban ? - kérdezi meglepődve.
- Csá tesó! Beccát keresem ! Itt van ? - kérdeztem aggódva.
- Nincs nálad ? Pedig már 15 perce el ment ! - mondta Bill aggódva.
- Szólj a fiúknak, hogy jöjjenek a lakosztályomba ! - hadartam el és gyorsan vissza siettem a lakosztályba.
Ahogy be léptem a szobába eszeveszett csorgesbe kezdett a telom . Ismeretlen szám volt ,gondoltam jobb ha fel veszem és igazam volt.
Telefon beszélgetés !
- Szevasz Tom ! Itt Leonardo ! Csak nem el tűnt Becca ?
- Te szemétláda ,ha bántani mered megöllek!
- Csak lassan Tom ,most én diktálok és nem te ! Ha még élve akarod látni ,akkor gyertek ide küldöm a címet !
- Rendben ! Hányra legyünk ott ?
- Este 9 óra!
- Ott leszünk!
Telefon beszélgetés vége !
Az ágyra dobtam a telom,és le ültem az ágyra. Járt az agyam ,de egy kopogás meg zavarta. Egy gyere után beléptek a fiúk. Fel vázoltam nekik ,hogy mi a helyzet. Bill nagyon aggódott Becca miatt kicsit furcsáltam is,jobban aggódott mint én. Max kapott valami feladatot Beccától ,amit nem tudok ,hogy mi.
Fel készültünk a fiúkkal az estére ki dolgoztunk egy tervet. Hamar eljott az este 9 óra. Gyorsan le sietünk a kocsihoz ,majd beszálltunk ,és el indultunk a megadott címre.
20 perc múlva oda értünk egy elhagyatott gyárhoz és két gorilla fogadott minket. Ki szálltunk a kocsiból és megmotoztak el vették a fegyvereinket, és be kísérték minket ,a helyre. Beccát egy székhez kötözve a halántékához pisztolyt fogtak.
- Beccám jól vagy ? - kérdeztem aggódó hangal.
- Igen baybe ne aggódj! - felelte mosolyogva.
Majd előre lépett a sőtetből Leonardo ,a méreg teljesen el öntötte az agyamat. Bill fogott le ,amit nem értettem ,hogy miért,majd egyszer csak Leonardo megszolal.