Becca
Már éppen a repülőre szállunk fel a fiúkkal, amikor Tom a karom után kap.
- Beccám,ha bármi szarul ütne ki ,azonnal le fújjuk az akciót, és ki találunk valami mást ! - mondta Tom aggódó szemekkel.
- Értettem baybe ,de nyugi nem lesz semmi baj ! - simitottam végig a kezemet az arcán.
Megfogtam a kezét és el indultunk a gép felé. Be szálltunk a gépbe és helyet foglaltunk. Be kötöttem magam és egy picit el bobiskoltam ,Tom ébresztett fel ,hogy egyek valamit.
Hozztak nekem pizzát és hamburgert sült krumplival. Nyeltem egy nagyot és csillogó szemekkel néztem a kaját.
- Ezt mind nekem vettétek ? - kérdeztem fel nézve rájuk csillogó szemekkel.
- Igen ,ez csak a tiéd ! De várj a szemed úgy csillog Beccám ,mint amikor szexre hívtál engem ! - mondta Tom és fel kacagott.
- Nagyon vicces vagy baybe ! - feleltem karba tett kézzel.
Gondoltam ,hogy egy kicsit cukkolom Tomot. Fel vettem egy krumplit és bele mártottam a ketschupba és le nyaltam róla. Láttam ,hogy Tom nagyot nyelt ,én le toltam egybe a krumplit.
Tom oda hajolt a fülemhez és bele sutogott.
- Ne csináld ezt Beccám ,vagy meg kell ,hogy büntesselek! - suttogta a fülembe.
- Először baybe nyomjuk le az akciót, majd utána azt csinálsz velem ,amit csak akarsz ! - válaszoltam suttogva és bele haraptam a fülcimpájába.
Tom el hajolt volna tőlem ,csak hogy el kaptam a ruháját és le csokoltam az ajkait.
- Most már le ülhetsz baybe ! - néztem mélyen a szemébe és el engedtem a ruháját.
Tom vigyorogva ült le velem szembe és nézte ,ahogyan eszem. Igazság szerint a hambi és a sült krumpli el telített. A pizzát fel vágtam és át toltam Tomnak ,aki értetlenül meredt rám.
- Srácok ki kér pizzát ? - kiáltottam el magam.
Mint a keselyűk, ugy jöttek a kajára Tom is el vett egyet és csak mosolygott.
- Miért nem etted meg ? - kérdezte Tom kíváncsian.
- Mert már jól laktam ,és nektek is kell az erő! Ti vagytok a családom ! - válaszoltam mosolyogva.
Mire mindenki fel kapta a tekintetét rám, amit nem értettem.
- Valami rosszat mondtam ? - kérdeztem rémülten.