Figyelem ebben a részben 🔞🔞🔞❗️❗️❗️❗️❗️
Tom
Levegő hiány miatt el váltak az ajkaink ,és Becca a pólóm szélébe kapaszkodott ,és egy mozdulattal le is vette rólam. Végig huzta a testemen a kezét ,és akkor fel morrantam. Felnézett rám Becca ,és szóra nyitotta ajkait.
- Szeretlek Tom ! - mondta mosolyogva.
- Rohadtul szeretlek Becca ! - válaszoltam.
Le vettem róla a poloját és a sebén végig húztam a kezemet. A kezével az arcomat simogatta ,és lábujhegyre állt ,majd az ajkaimra hajolt. Fel kaptam formás kis fenekénél fogva és az ágyhoz sétáltam vele.
Finoman le dobtam az ágyra és még szabadítottam a nadrágjától,majd a fehérnemuje szélébe bele akasztottam az ujjamat. Láttam ,hogy a bugyija tocsog a nedvességtől. Ami büszkeseggel töltött el ,a farkam a gatyámban, majd szét durrant már.
- Tom kérlek ! - nyoszorgott Becca.
Egy mozdulattal le rantottam róla a fehérneműt a combjai közé hajoltam. Végig csokoltam a belső combjait ,majd a csiklojara nyomtam egy apró csókot. Éreztem ,ahogyan Becca teste emelkedik az ágyon ,az élvezettől. Nyolcasokat írtam le a nyelvemmel a csikloján. Mire Becca le nyomta a fejemet ,jelezve ,hogy ne hagyjam abba.
Bele tettem az egyik ujjamat és el kezdtem mozgatni benne. Már nagyon nedves Bacca , úgyhogy belé raktam még egy ujjamat.
- Bassza meg ! - kiáltott fel Becca.
Éreztem ahogyan megfeszul a gerince és a lábai remegni kezdenek. El ment ,ami nagy buszkeseggel töltött el. De arra nem számítottam amit ,most tesz velem Becca.
- Most én jövök baybe ! - mondta ,és egy határozott mozdulattal már az ágyon voltam.
Le húzta a gatyámat ,és a farkam ,ami úgy állt mint a cövek az arcába ékeskedett. Végig húzta a kezét egészen az ágyékomig ,amibe bele remegett a porcikám.
- Nem hagyom ,hogy el menj nyugi baybe ! - mondta vigyorogva.
Becca egyre lejebb haladt ,végig nyalta méretes farkamat. Majd a golyoimra is nyomot egy - egy csókot. Már ettől is majdnem el mentem ,de amiután be vette a szájába ,akkor egy nyoges hagyta el a torkomat. Egyre jobban élveztem ,amit tesz velem Becca.
Megfogtam a haját és tövig bele nyomtam a szájába. Közben a golyóimat cirogatta. Basszus ,ha ezt így folytatja ,akkor tutira el fogok durrani a szájában ,még idő előtt. Mint hogy ha gondolat olvasó lenne Becca abba hagyta ,majd fel ült rám és magába csúsztatott.
Ahogyan vonaglott rajtam ,egyszerűen gyönyörű volt a látvány. A mellbimbói ágaskodva és megfeszulve ,a csipoje ide - oda ring rajtam. Ami észveszejtő ,a mellkasomra támaszkodik én meg a csipőjére vezetem a kezeimet ,és mégjobban rá nyomom. Egyszer csak tempót vált és olyan gyorsan mozog ,hogy szinte már majdnem el durranok. Nem elég hogy ,a feszes és meleg puncija ,ahogyan rá szorul a farkam köré, ezzel fokozza az élvezetet.