Reggel szokás szerint 7 kor ébredtem fel, el végeztem a napi rutinomat , majd fel öltöztem és ki mentem ugyan úgy az erkélyemre , egy kávéval és egy cigivel. Rágyújtottam és bele szívtam a cigimbe, gyorsan el szívtam , és közben el fogyasztottam a kávémat. El nyomtam a cigit és már mentem is , fel vettem a cipőm , és már a garázsban voltam. Be szálltam a kocsimba és már indultam is a melóhelyre.
Becca szettje:
Becca haja:
Becca sminkje:
20 perc múlva meg érkeztem , és már mentem is be az épületbe , le ültem a helyemre , Max mellé.
- Jó reggelt Becca ! Nagyon csinos vagy ma ! - köszönt Max és meg köszöntem.
- Jó reggelt Max ! Köszönöm aranyos vagy ! - köszöntem meg.
- Na és várod , már az estét ? - kérdezte Max izgatottan.
- Persze , az a kérdés , hogy te várod e ? Te leszel a szemem és fülem ! - mondtam mosolyogva.
- Naná . hogy várom ! Nagyon izgatott vagyok ! - válaszolta mosolyogva.
Vissza fordultunk az asztalunkhoz és folytattuk a munkát , hamar el telt a nap , és már 4 óra volt. Mondtam Maxnek , hogy majd akkor este találkozunk. Még el mentem gyorsan , venni estére egy - két dögös ruhát, hogy feltűnő legyek az este folyamán , na meg persze Tomnak is észre kell vennie. Na de , egy 20 perc múlva oda is értem a plázához, mentem befele és neki mentem egy magas srácnak. Azt hittem , hogy rosszul látok , Tom volt az még jobban néz ki élőben , na Becca szedd össze magad.
- Legközelebb nézz a lábad elé ! - szólt oda nekem bunkón.
- Már meg bocsáss , de te jöttél nekem ! Úgyhogy az a minimum, hogy bocsánatot kérsz ! - válaszoltam neki vissza amíg fel álltam.
- Na nézd már , nem csak gyönyörű , hanem még nagy szája is van ! Szívesen be tömném a szádat ! - felelte hatalmas vigyorral az arcán.
- Bocsi , de nem vagy az estem ! Nincs rád időm , bocsi ! Viszlát ! - mondtam és el mentem mellette.
Valamit mormogott az orra alatt , de nem értettem , meg nem is érdekelt , na de most ki csinálom ,ezt a kis maffia vezért. Minél dögösebb ruhát kell vennem, 30 perc keresgélés után meg találtam a meg felelő ruhát. Fel próbáltam és nagyon jól állt , már csak egy jó magassarkú kell hozzá és kész a szettem. Meg lett a cipőm is, majd be ültem kajálni , ezzel is meg voltam , mentem a kocsimhoz , be szálltam és hazáig meg sem álltam.
A lakásomba érve le is pakoltam a nappaliba , rá néztem a fali órára és már 6 óra volt , 8 kor kezdődik az este. Na gyorsan be mentem a fürdőbe le tusoltam és meg mostam a hajamat , ezzel meg voltam , megszárítottam a hajamat. Mentem vissza a szobámba és fel vettem a dögös ruhát és a hozzá való cipőt. A smink asztalomhoz ültem , meg csináltam a hajamat és a sminkemet is , majd befújtam magam a kedvenc test permetemmel.
Becca ruhája:
Becca cipője:
Becca haja és sminkje:
Egy duda szót hallottam , gondoltam , hogy Max az , és ő volt , csak tátott szájjal nézett.
- Nagyon gyönyörű vagy Becca ! - mondta mosolyogva.
- Köszi aranyos vagy ! Induljunk ! - válaszoltam és be is szálltunk a kocsiba.
Max el mondta , hogy áll nevet kell használnom , Rebeka Henderson leszek , amíg Tomot le nem buktatom. Csak bólintottam , majd meg is érkeztünk én ki szálltam , de a fülembe volt egy adó vevő, amin keresztül tudtam komunikálni Maxel. Be léptem a házba egy csomó , maffiózóval volt tele a hely. De Tomot még sehol nem láttam , gondoltam le ülök a bár pulthoz és , addig kérek egy italt.
Ki kértem egy italt és fel néztem a bár pult feletti galériára és Tom volt ott és a korlátnak támaszkodva engem bámult. Meg ráztam a fejem és bele ittam a Martinimbe , amikor fel néztem , már nem volt ott. Már éppen fordultam volna , ki a székkel és le akartam szállni az italommal a kezembe , csak hogy meg szólalt egy hang.