10.rész

43 4 0
                                    

Tom

- Kérlek Tom ne légy ,ilyen szegény Becca ,csak segíteni akart ! Kurvára szerette a csapatot és téged is hallod ! - felelte Bill hadonászva.

- Tudom Bill ,de valami azt súgja nekem itt belül, hogy még él ! - válaszoltam Billnek.

- Engedd el Tom ,tudom nem könnyű, de nem akarom ,hogy megorulj és csak egy illúziót kergess! - felelte Bill és a vállamra tette a kezét.

El nyomta a cigijét ,és magamra hagyott a kertben. Tényleg ,úgy érzem ,hogy Becca él és, hogy nem halt meg. Valahogyan ki kell deríteni, hogy él e avagy sem. Sóhajtva él nyomtam én is a cigimet és be sétáltam a házba.

Éppen mentem volna fel az emeletre ,csak ,hogy a konyhából meghallottam Max hangját ,valakivel beszél telefonon. Kiszűrtem egy kis részletet a beszélgetésből.

- Tom ha ezt megtudja Becca ki nyír engem ,hogy nem szóltam neki ,hogy élsz ! - hadarta el idegesen Max

Szóval igazam volt Becca életben van ,de akkor miért nem jött vissza ?!  Még is mi a fészkes fene folyik itt ?! Megint át vert ?! Ki kell derítenem, hogy még is mi a fene áll a háttérben ! Követni fogom Maxet ,tisztes távolságból.

Be sétáltam a nappaliba és le ültem a kanapéra. Gondoltam ,ha jön Max számon kérem tőle ,hogy kivel beszélt . 5 perc várakozás után ,éppen kortyoltam egyet a wiskymbe ,Max éppen menni készült.

- Figyelj csak Max ! - szóltam utána ,miközben néztem a wiskeys poharamat.

- Igen Tom ,mit szeretnél ? - kérdezte ,miközben megtorpant az ajtóban.

- Az a kérdésem van feléd ,hogy kivel beszéltél az előbb? - kérdezem sem nézve.

- Az anyukámmal Tom , nagyon magányos szegény ,és most vele készülök találkozni ! - hadarta el gyorsan.

Remegést hallottam a hangjában Maxnek , nagyon fél tőlem, amit még is értek. De most az egyszer vissza fogom magam Becca kedvéért és nem fogom megkínozni az infoért, hogy hol van Becca. Követni fogom ,és majd Beccat is ,nem tudom el engedni.

Nagyot sóhajtva fel álltam és Max elé léptem.

- Most jól figyelj rám Max , ha hazudsz nekem és Beccaval találkozol ,akkor ki nyirlak fogtad? - kérdeztem agresszívan a szemébe nézve.

- Meg... meg értettem Tom ! - felelte amikozben egy hatalmasat nyelt.

- Jól van Max ! - pofoztam meg az arcát finoman.

- Menj anyuci vár ! Nem szabad őket megvárakoztatni ! - mondtam és csak zsebre tettem a kezemet.

Néztem ,ahogyan ki lép a házból ,majd pár percre rá ,én is el indultam. Nem volt nehéz kovetnem Maxet ,15 perc múlva le parkolt egy közeli kávézóban. Gondoltam a kocsiban várok ,el telt 10 perc és megláttam Beccat. Le fagytam és csak bámultam őt ,annyira szeretném magamhoz ölelni , az ajkait csókolni és halálra dugni ,amiért ezt tette velem.

Követni fogom Beccat magyarázattal tartozik. Már 1 órája itt szobrozok a kocsimba ,és ők csak beszélgetnek. Majd egy 10 perc múlva Becca fel áll ,és el hagyja a kávézót. Most jött el az én időm, Becca le int egy taxit ,én be indítom a kocsimat. Tisztes távolságból Követni kezdem a taxit.

Még is hova mész Becca ?! 20 perces kocsikázás után, egy olcsó motelnál száll ki Becca. Be megyek a parkoloba, és meg várom amíg Becca az ajtó felé fordul. Meg is történik ,gyorsan és a lehető legcsendesebben ki szállok a kocsiból. Becca mögé sietek ,de arra nem számítottam, hogy számított rámEgyből megfordult és majdnem le csapott szó szerint ,de én el kaptam a kezét.

- Szia Becca ! - köszöntem neki mosolyogva ,miközben még mindig a karját fogtam.

- To... Tom ! - felelte dadogva és csodálkozva.

- Még is mi a fenét keresel itt ? - kérdezte idegesen.

- Na várj ezt én kérdezhetném tőled Becca ! - vágtam vissza dühösen.

Ki nyitotta az ajtót és szó szerint be rántott magával . A függönyt is gondosan be húzta, majd felém fordult karba tett kézzel.

- Nem kellett volna ide jönnöd! - akadt ki ,amit nem is értek még mindig.

- De igen kellett Becca ,mert kurvára nem találom a helyem nélküled ! Miért nem szóltál nekem ,hogy élsz ? Vagy azért nem tetted ,mert ez is valami újabb át verés a részedről ? - kérdeztem tőle üvöltve.

Becca le ült az ágyra és sírni kezdett ,na igen ekkor jöttem , hogy mekkora egy barom vagyok.

- Azért Maxnek szóltam, mert Leonard nem halt meg a robbanásban ,el menekült. Nem akartam veszélynek ki tenni a szeretteimet inkább jobbnak láttam ,hogy ha azt hiszitek ,hogy halott vagyok ! - felelte és közben a padlót bámulta.

Le gugoltam elé és a kezemet a kezére helyeztem.

- Becca soha nem kérnénk tőled ilyet ,hogy áldozd fel magadat értünk! Ezt együtt fogjuk végig csinálni ,ha mégegyszer el foglak veszíteni, abba bele halok én is ! Kérlek Becca had segítsek! - feleltem miközben az arcát simogattam.

- Legyen Tom , de viszont akkor majd szólni kell a fiúknak! - válaszolta mosolyogva.

- Nem probléma máris intézem ! - elő vettem a telomat ,de Becca rá tette a kezét.

- Nem lehetne inkább egy kicsit később? - kérdezte mosolyogva.

- De persze ,és mit szeretnél csinálni ? - kérdeztem kíváncsian.

- Szexelni ! - felelte ajkát be harapva.

Nem is mondtam semmit az ajkainak estem. Annyira hiányzott ,már a csókja, pedig csak 1 napig nem láttam ,de egy örökké valóságnak tűnt.

Among the guilty!Where stories live. Discover now