Tom
Amikor az én Beccámat megláttam abban az alig takaró fehérneműben ,a gatyám majd szét szakadt hirtelen. Gyönyörű maga a tökéj ez a nő ,és csak az enyém ,az meg plusz, hogy babát vár tőlem.
Szóltam neki ,hogy jöjjön oda hozzám, kecsesen elém sétált ,majd mondta ,hogy túl vagyok öltözve. Fel álltam az ágyról és a két kis kezével le vette rólam a felsőmet egy laza mozdulattal. A két kis kezével végig simitotta a testem minden egyes részét.
Én óvatosan az álla alá nyúltam és az ajkainak estem. A kezeimet le vezettem a formás fenekére és bele markoltam. Bele nyogott a csókunkba ,ami zene volt füleimnek. Levegő hiány miatt el váltak az ajkaink ,majd Beccám egy laza mozdulattal az ágyra lökött.
Fel mászott rám és rám ült ,el kezdte mozgatni a csipojet. Félre türte göndör szőke haját ,amitől még szexisebb és izgatobb lett. Megfogtam két oldalról a csípőjét és még jobban rá nyomtam az ágyékomra. Amire egy férfias morgás hagyta el az ajkaimat.
Beccám le mászott és fogta a gatyámat ,le húzta és ki szabadította a hatalmas farkamat. A szeme csillogott ,ahogyan meglátta a péniszemet ,egyszerűen imádom ezt a nőt, amit művel velem abba bele borzong a testem.
Végig nyalta a péniszemet egészen a hegyéig. Meg kellett szoritanom a lepedőt, mert kurvára jól csinálja. Be vette a szájába és közben huzkodta fel és le , a lábam bele remegett. Megfogtam a két karjánál és finoman fel rantottam ,majd az ágyra dobtam.
El kezdtem végig csókolni a combját ,a bugyibol ki lógott a csikloja ,amit el kezdtem szívni és nyalni. Mire a teste megemelkedett és megfeszült. Már nagyon nedves volt Becca , feljebb másztam a mellére vettem az irányt. Rá hajoltam és el kezdtem a megkeményedett bimboit nyalni és szívni, majd finoman harapdálni.
- Ahh baybe !!! - mondta nyogve Becca .
Csak egy vigyor hagyta el az ajkaimat , megcsokoltam Beccat. Már nem akartam finomkodni ,ezért szét téptem a bugyit ,egy határozott mozdulattal belé vágtam magam. Becca hatalmasat nyogott ,a lábaival át karolta a csipomet ,aminek koszonhetoen mégjobban belé tudtam hatolni. Egyre gyorsabban kezdtem el mozogni ,közben Becca belém méjesztette a körmeit a vállamba, mire egy férfiasat morrantam.
Mind a kettőnk teste megfeszult és el élveztunk. Egy kicsit fáradtan mellé hulltam.
- Éhes vagyok baybe ! - mondta lihegve Beccám.
- Oké kicsim én is szólok a szoba szerviznek! - válaszoltam feljebb csúsztam az ágyon ,hogy el érjem a telefont.
Meg fogtam és már fel is vették a recepción. Kértem egy csomó gyümölcsöt, meg húst és egy kis rizst. Le is tettem a készüléket és rá néztem Beccára. A meztelen teste ahogyan feküdt előttem, és simogatta a hasát. Mosolyogva néztem az egyetlen értelmes dolgot az életemben.
Oda másztam hozzá és rá feküdtem a hasára. Becca simogatta a fonataimat és csak csendbe voltunk. Ő volt én és a pici a hasában. Egy sóhajt hallottam Beccátol ,és el kezdett beszélni.
- Annyira örülök, hogy ez így alakult köztünk! Te vagy a mindenem , a jövőm a jelenem ! Halálosan beléd szerettem Tom Kaulitz ! - mondta és fel néztem rá.
- Kérlek ne sírj kicsim ! Én is örülök neki , imádom a tested minden mozzanatát ,ahogyan lélegzel, az illatodat, ami megőrit ,a csokodat ami vad ,szenvedélyes és forró! És ezt a csodát ,akit a szíved alatt hordozol ! Remélem ,hogy minél hamarabb a feleségem leszel ! - feleltem hatalmas mosollyal.
- Annyira szeretlek ! - válaszolta sírva és megcsokolt.
A csokunkat egy kopogás zavarta meg ,magam köré tekertem a takarót és oda mentem az ajtóhoz. A szoba pincér hozta meg a kaját. A kocsit Beccához toltam az ágyhoz ,és kíváncsian nézegette ,hogy mi van a kocsin.
- Hmm ,van dinnye és eper is ! - kérdezte csillogó szemekkel.
- Amit csak szeretne az én kicsim ! - feleltem mosolyogva.
Megfogta az eperrel teli tálcát és le ült az ágyba. Feljebb csúszott terpeszbe vágta magát ,és oda paskolt, hogy feküdjek oda. Mosolyogva oda másztam és hanyat feküdtem. Le hajolt és megcsokolt ,finom eper ízű volt ajka.
- Nyisd ki a szád baybe ! - mondta és a szájába rakta félig az epret.
Tettem amit mondott le hajolt a számhoz és le haraptam a másik felét ,közben egy csókot is tudtunk váltani. Jól laktunk mind a ketten ,és én át öleltem Becca meztelen testét ,a mellkasomra hajtotta a fejét. Kicsit hagytam pihenni ,majd egy 20 perc múlva ismét szexeltünk ,majd újra és újra.
Annyit éreztem ,hogy teljesen ki vagyok fáradva így muszáj aludnom. Becca ahogyan rajtam feküdt a szemeim el nehezültek és el nyomott az álom.
Becca
Egy eszeveszett szex partyn vagyunk túl Tommal. Miközben a mellkasán fekszem és simogatom ,hallom ahogyan egyenletesen szuszog. Lassan ki kelek mellőle és egy lepedőt csavarok magam köré, és ki sétálok a medencéhez. Megláttam a gyönyörű nap felkeltét, és nem akartam ki hagyni ,hogy megnézem.
Állok a lepedobe a medence szélénél és a gondolataimba merengek. Hirtelen két erős kéz fonódik derekam köré.
- Azt hittem, hogy megszoktél ! - suttogja a fülembe.
- Nem baybe ! Csak ki jöttem megnézni a napfelkeltét! Azt hittem ,hogy alszol! - válaszoltam neki döntve a fejem a mellkasának.
- Aludtam ,egy kicsit ,de amikor éreztem ,hogy nem vagy mellettem megébredtem ! - hadarta el.
- Ez nem kell ide ! - mondta szexis hangon és le vette rólam a lepedőt.
- Gyere Beccám , be megyünk a vízbe! - mondta és el indultunk meztelenül a vízbe.