Becca szemszöge:
Amikor Bill fel ment magunkra hagyva Tommal a nappaliban , egy kicsit zavarban voltam , hogy ki mondtam *nem közömbös számomra*. Tom éppen engem néz és én is őt , majd ezt a csendet én törtem meg.
- Tom nyugodtan menj a nőd , már biztosan vár téged én meg leszek ! - mondtam és éppen el akartam feküdni a kanapén.
- Nem , mivel , hogy nem fejeztük be a beszélgetést ! - válaszolta Tom mérgesen.
- Még is miről akarsz velem beszélni ? - kérdeztem kíváncsian.
- Rólunk , hogy még is mi van köztünk ?! - mondta nekem a szemebe nézve.
- Addig nincs is , és nem is lesz , amíg kurvázol ! Most pedig jó éjt ! - válaszoltam idegesen , mire Tom magához húzott.
- Szóval , ha el küldöm ezt a kurvát ,akkor van nálad esélyem , ha jól értem a dolgokat ! - suttogta Tom az ajkaimra.
- Talán ! - mondtam és egy apró csókot leheltem az ajkára.
Hirtelen Tom fel állt a kanapéról és az emeletre sietett, nem értettem , hogy most mi van . De aztán meg láttam a lepedőbe csavart kurvát , hogy vonszolja le a lépcsőn akarata ellenére.
- Tommy baby kérlek ne dobj ki ! - könyörgött neki a kis c hangján.
- Nem kellesz , nekem más nő kell ! - mondta neki Tom kiabálva.
Majd rám nézett a csaj és oda jött hozzám és el kezdte nekem lökni a szövegét.
- Na ide figyelj , te ribi nem fogod el venni az én Tomomat meg értetted ? - fenyegetőzött a kis c hangján.
- Na ide figyelj te kis kurva , ajánlom , hogy ne hergelj fel , vagy rossz vége lesz ! - mondtam és közben fel álltam.
- Ugyan már te is csak egy mocskos kurva vagy mint én ! - köpte nekem oda a szavakat.
Nekem sem kellett több elő kaptam a fegyverem és a homlokához helyeztem , de csak egy töltény volt benne , tudjátok mint az orosz rulettba.
- 5 - től számolók vissza ha addig nem tűnsz el halott ember vagy ! 5-4-3-2-1 , sajnálom ,de most véged! - mondtam mosolyogva.
Meghúztam a ravaszt , de nem sült el a pisztoly , a kis ribi össze pisilte magát a félelemtől.
- Te kurva ezt még nagyon meg bánod ! - felelte remegő hangon.
- Szerintem meg ne fenyegetőzz , mert rosszul jársz ! - válaszoltam ,majd a csaj fogta magát és el rohant.
Le tettem a pisztolyt az asztalra és le dőltem a kanapéra , Tom oda sétált és le ült mellém.
- Te aztán nem vagy semmi Rebeka ! Azt hittem , hogy tényleg ki nyírod ! - mondta Tom mosollyal az arcán.
- Hát , majd nem így lett Tom , na de most pihenek egy kicsit , hogy ha nem baj mert eléggé fáradt vagyok ! - mondtam Tomnak.
- Persze , csak még egy kérdésem van Rebeka ! - mondta Tom rám nézve.
- Mond csak Tom . - feleltem neki mosolyogva.
- Ki volt az aki meg támadott ? - kérdezte kíváncsian.
- Nem tudom Tom ,de még a hangját sem ismertem fel , meg az arcát sem láttam mivel egy sisak volt rajta. - hadartam el neki gyorsan.
- Értem Rebeka , ne aggódj ki derítjük , hogy ki volt az , ezt megígérem neked ! Most pedig pihenj le , holnap lesz egy bevetés ! - válaszolta Tom és végig simította az arcomat.
- Oké , de maradnál mert egyedül nem biztos , hogy ezek után el tudnék aludni ! - mondtam neki kis boci szemekkel.
- Szívesen maradok veled Rebeka ! - válaszolta Tom mosolyogva.
Tom le vette mellőlem a párnákat és le hozta a takaróját a szobájából és be bújt mellém . Szorosan magához húzott és egy csókot nyomott a nyakamba , amire egy sóhaj hagyta el az ajkaimat. Felé fordultam és végig simította az arcomat , amit be hunyt szemmel élveztem ,majd egyszer csak az ajkaimra tapadt.
El kezdtünk lágyan csókolózni és a nyelvem át jutott a szájába és el kezdtem masszírozni a nyelvemmel az övét. Tom felettem volt és úgy csókolta az ajkaimat tovább , nagyon jól esett ahogyan csókolt , mintha a mennyországban járnék. Csak annyit éreztem , hogy félre húzta a bugyimat és finoman belém csúsztatta magát , amire én halkan fel nyögtem. Hagytam magam neki , mert kurvára vágytam rá , a csókjára arra , hogy érintsen.
Éppen tartott a szex team nagyban , majd amikor fel ébredtem Tom mellett zihálva és fel ültem a kanapén. Rá néztem Tomra ,aki édesen szuszogott mellettem, annyira vágyom rá , a testére , arra , hogy csak engem érintsen senki mást . Nem bírom ezt az egészet , nem szabad közel engednem magamhoz , nem szabad bele szeretnem , hisz ő egy bűnöző . De ha egyszer ezt érzem iránta , most mit csináljak , istenem döntenem kell előbb vagy utóbb , hogy mit választok a hivatásomat vagy őt !?
Ennyi lenne ez a rész is !!!!! Holnap ki teszem ebből is a folytatást !!!!! Szép hétvégét nektek puszi nektek !!!!!!