Bill szemszöge:
Tom írt nekem ,hogy meg van Rebeka ,és, hogy nem kell keresnünk. Hamar vissza mentünk a fiúkkal a villába. Éppen lent voltam a konyhában ,amikor valaki eszeveszettül, rá feküdt a csengőre. Amilyen gyorsan csak tudtam ,oda mentem.
Ki nyitott az ajtót és Rebeka állt előttem. A látvány le sokkolt , egy vér volt a teste ,az arcán lila foltok és a szája fel volt szakadva.
- Segíts ! - csak ennyit bírt mondani , és utána a karjaiba esett.
Meg fogtam menyasszonyi pozba és azonnal a nappaliba vittem. Rá fektettem a kanapéra, feljebb huztam a ruháját. Láttam a hasán egy elég hosszú vágást , és nagyon vérzett. Gyorsan fel álltam és el mentem az első segély dobozért , majd vissza siettem a kanapéhoz.
El kezdtem le fertőtleníteni a sebeit , először a hasát ,hogy lássam mennyire mély a vágás. Sajnos ezt varrni kell , szólnom kell Tomnak ,azonnal hívja a dokinkat. Sietősen az emeletre vágtáztam , be nyitottam Tom szobájába. Éppen az egyik házi kedvenc volt az ágyában ,de nem érdekelt. Oda siettem az ágyhoz és el kezdtem lokdosni Tomot.
- Tom ébredj már ! - szóltam hozzá és közben lokodtem a vállát.
- Mi van tesó ? - kérdezte rám nézve fáradt hangján.
- Gyere le ,baj van ! - válaszoltam idegesen.
- Majd meg oldod tesó, hagyj aludni ! - felelte morcosan.
- Akkor ,csak annyit csinálj ,hogy hívd fel a dokit ! - válaszoltam idegesen.
- Miért Bill ? Mi történt? - kérdezte Tom egyből fel ülve az ágyon.
- Rebekát meg támadták és eléggé rossz állapotban van ! Úgyhogy igyekezz hívd azt a kurva dokit! Vagy meg hal a lány ! - amint ezt ki mondtam Tom eszeveszett gyorsasággal le szaladt a telefonnal a kezében.
Mentem én is Tom után, ahogy a nappaliba ért egyből Rebekához ment. Láttam a tesómon, hogy forr a dühtől.
- Ki tette ezt Bill ? - kérdezte mérgesen.
- Nem tudom , 10 perce csengetett be és csak annyit mondott nekem ,hogy segíts ! Majd össze esett és azonnal hoztam is ide a kanapéra. - hadartam el gyorsan.
- Értem! Viszont azt nem tudom ,hogy mi a francot keresett ilyen későn az utcán ?! - mondta Tom dühösen.
- Azt én sem tudom ! - feleltem zavarodottan.
Rebeka el kezdett mocorogni , és ki nyitotta a szemét. Fel is ült a kanapén , egyszerűen Tommal le fagytunk ,hogy ilyen erős ez a csaj.