Amikor fel ébredtem Tom még aludt mellettem , már egy kicsit jobban voltam a telefonomért nyúltam és írtam Maxnek. 1 óra múlva itt van és hoz pár cuccot , addig fogtam magam és ki szálltam az ágyból , és a konyhába vettem az irányt. Gondoltam készítek valami reggelit a fiúknak , mire fel ébrednek. Nagy nehezen meg találtam mindent és neki álltam a reggelinek , közben kapcsoltam halkan egy kis zenét, amire ringattam a csípőmet. 45 percel később el is készültem a reggelivel ,majd meg is terítettem.
Ezt készítettem a fiúknak :
Egy kis kávét is kapnak mellé :
Éppen állok az asztal előtt és két erős kezet éreztem a derekamon , tudtam , hogy Tom az .
- Jó reggelt ! - köszönt a rekedtes hangján ,majd bele csókolt a nyakamba.
- Jó reggelt Tom ! - köszöntem mosolyogva és felé fordultam.
- Hogy vagy ? - kérdezte végig simítva az arcomon.
- Köszönöm , már jobban ! Szólnál a fiúknak , hogy jöjjenek reggelizni ? - kérdeztem mosolyogva.
- Persze ! - felelte mosolyogva és fel ment szólni a fiúknak.
Ahogyan el ment Tom , már csengettek is , hamar mentem az ajtóhoz és ki is nyitottam és Max állt előttem.
- Szia Max ! Pont jókor jöttél , éppen reggelizni fogunk ! Gyere be ! - köszöntem és félre álltam az ajtóból.
- Szia Rebeka ! Köszi , pont éhes vagyok ! - felelte kuncogva.
Pont le is jöttek a fiúk, Tom egyből mellém állt és át karolta a derekamat , majd magához húzott.
- Szia Max vagyok ! - mutatkozott be Tomnak.
- Szia Tom vagyok ! - fogtak kezet. Tom szemei szikrákat szórtak.
- Szia én Bill vagyok a másik két srác George és Gustav ! - mutatkozott be a többi fiú is .
Le ültünk az asztalhoz és el kezdtünk enni , Tom keze a combomon pihent , úgy éreztem , hogy nagyon féltékeny Maxra. Végeztünk a reggelivel és meg köszönték a fiúk , én össze szedtem a tányérokat és a mosogatóba helyeztem őket.