Becca
Be szálltunk a gépbe,és mindenki boldog volt. Le ültem Tommal szemben a többiek beszélgettek. Amint fel szállt a gép Tom a szék karfájára ült ,és a kezét a hasamra tette.
- Annyira boldog vagyok ,hogy terhes vagy tőlem kicsi Beccám ! Rettentően szeretlek mind a kettőtöket ! - mondta rám nézve mosolyogva.
- Én is boldog vagyok veled baybe , én köszönöm, hogy ki hordhatom a gyermekedet! - válaszoltam mosolyogva.
A tarkomra vezette a hatalmas tenyerét és az ajkaimra tapadt. El váltak az ajkaink ,mondtam Tomnak ,hogy oda megyek Billhez ,mert beszélnem kell vele. Egy aprót bólintott, fogtam magam és hátra mentem Billhez. Meg kértem Maxot ,hogy egy kicsit had üljek le Bill mellé. Egy szó nélkül át adta a helyét ,le pattantam Bill mellé, és vigyorogtam.
- Na mi az jelenlegi sogornom? - kérdezte mosolyogva.
- Figyelj Bill lenne valami , arra akarlak megkérni ,hogy Geroggal ,Gustaval és Maxel meg terveznétek az eskuvonket ! - Bill hatalmasat kiáltott.
- Végre éljen ez az ! - kiáltotta Bill.
- Sss Bill ! Te ismersz már engem és Tomot is ! A családunk itt van minek várni !? Ne legyen giccses ! Nem szeretem a túltólt dolgokat ,a ruhám legyen szexi hiszen már nem vagyok szűz! - hadartam el suttogva Billnek.
- Oké vettem ! De mi lesz Tommal ? Mivel foglaljuk le ,hogy ne fogjon gyanút? - kérdezi kíváncsian.
- Ez az én dolgom bízd rám! - kacsintok és fel állok.
Vissza sétáltam Tomhoz és le ültem vele szemben.
- Kezdek féltékeny lenni ,hogy az öcsémmel lassan többet vagy mint velem ! - mondta Tom fel huzogatva a szemöldökét.
- Ugyan baybe ! Hamarosan Olaszországba érünk, és 2 napig ki sem jövünk a szobából! Be bizonyitom neked ,hogy nekem csak is a te izmos tested kell! - válaszoltam és be haraptam az alsó ajkamat.
- Alig várom kicsim ! Szana szét foglak baszni ezt garantálom neked ! 2 napon keresztül sikitani fogod a nevemet ! - felelte Tom és közben megnyalta az alsó ajkát.
Mosolyogtam és csak néztem ki az ablakon. Ohh Tom ha tudnád ,hogy a férjem leszel hamarosan. Kuncogtam is egyet magamban ,remélem a fiúk jól fogják megtervezni a nagy napomat Tommal. 5 perc múlva landoltunk is egy kisebb reptéren.
Ki szálltunk ,és most taxival mentünk tovább. Annyira gyönyörű volt este a város ,3 taxival mentünk a hotelig. A tengerpart gyönyörű, és az idő is kellemes. Nem hoztunk magunkkal ruhát ,csak bankkártya van nálam. De már megjott rá a pénzünk, úgyhogy ,ma este megyünk shoppingolni.