1. Bölüm: İntihar Süsü

80 20 57
                                    

Suimin Jikan: Kopter kitabının devamı niteliğindedir, bu kitaba başlamadan önce onu okumanızı tavsiye ederim ♡

Cuma gününün nahoş bir özelliği vardı, her hafta aksatmaksızın düzenli olarak kara bulutlar göğü komple kapatıyor, yağmur damlaları ordu gibi şehrin tamamını ıslatıyordu. İşte yine yağmurlu bir cuma gününde TREASURE grubu, TREASURE Map çekimleri için çekime özel kiraladıkları evde oturmuş kameranın karşısında bir senaryo metnine bağlı olarak kayda alınıyorlardı. Çekimler bu haftaki yoğunluk nedeniyle cuma gününe ertelenmişti.

Kendi sahnesi biten Yoshinori, kamera açısından çıktı ve demin yaşanan koşuşturmanın yorgunluğuyla bir koltuğa oturup arkadaşlarını izlemeye başladı. Doyoung, senaryo ve oyun gereği kapının arkasında durup Jihoon'u korkutacaktı. Jihoon da korkmuş gibi yapacak ve çığlık atacaktı.

İkisinin bu sahnesi Doyoung güldüğü için yeniden kayda alınırken Yoshinori, telefonuna gelen bildirimle dikkatini onlardan çekip onu arayan kişiye verdi. Haruto'ydu.

"Alo? Haruto."

"Yoshi-san! Nasılsın bugün?"

"T-Map çekimlerindeyiz, yorgunum. Sen nasılsın? Uzun süredir sesin soluğun çıkmıyor."

"Uy bebek Yoshi yorulmuş mu? ~
Güzelce dinlen. Yeni yazmaya başladığım kitabıma odaklanmıştım birkaç gündür. Bu yüzden fazla görüşemiyorum sizinle, kusura bakma lütfen."

"Önemi yok... Ayrıca, bebek olan sensin. Unutma ki senden büyüğüm."

"Aşkta yaşın önemi yoktur, Yoshi-san."

"Haruto! Biz sevgili değiliz!"

"Tamam ya, şaka yapmıştım... Ne zaman boşsun? Uygun olduğun bir zaman buluşalım."

Doyoung ile Jihoon'un sahnesi üçüncü denemede başarıyla çekilmişti nihayet. Sıra Hyunsuk'un üst kattaki tavan arasında boş boş gezinirken Teume'lerle konuşma yapacağı sahnedeydi. Kamera ekibi yukarı taşınırken Yoshinori aşağıda kalmayı tercih etti.

"Bilmem, bu hafta sonu boşum. Yarın müsait olur musun?"

"Evet, sana her zaman müsaitim."

"Kapatmam gerek şu an, bizim ekip üst kata geçiyor. Benim de orada olmam lazım."

"Tamam, yarın görüşürüz o zaman~"

Yoshinori yüzünde büyük bir gülümsemeyle telefonu kapattı ve kameraman ekibinin ardından tavan arasına çıktı Hyunsuk'u izleyebilmek için.

Çekimler bittikten sonra evlerine dönen TREASURE üyeleri yorgunluktan bitap düşmüştü. Doyoung kendini olduğu gibi koltuğa atmıştı. "Bana dokunmayın... Aşırı yorgunum..."

"Sanki sana sataşmaya mecalimiz var da..." dedi aynı yorgunluktaki sesle Hyunsuk. "

Yoshinori, sessizce bir berjere gömüldü ve bilgisayarını çıkarıp üstüne çalıştığı solo şarkısına odaklanmaya başladı. Bu şarkı üzerine baya çalışıyordu birkaç haftadır. Şarkı, Suimin Jikan tarikatına karşı mücadelelerini özet geçen sözlere sahipti.

Evet, Suimin Jikan tarikatı dağılalı ve liderleri Jeon Pair tutuklanalı bir yıl olmuştu neredeyse. Pair'in tutuklanmasıyla tarikatla ilgili her şeye el koymuştu devlet. O zamandan beridir de halk, Haruto'nun kurduğu ve Jihoon ile beraber liderliğini yaptığı Kanetabe Kalkınması'na kahraman gözüyle bakıyordu. Yoshinori de uzun linç ve nefret yorumlarından kurtulmuştu sergiledikleri kahramanlıktan ötürü, altında çalıştıkları plak şirketi de artık gruba aşırı derecede baskı yapmıyordu. Yoshi istediği her zaman annesi ile ablalarını ziyaret edebiliyor, istediği yere gidebiliyordu ve hayatının en güzel günlerini yaşıyordu.

Suimin Jikan 2: Atarashī Shūha | Hayoshi | TREASUREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin