Bir cumartesi günü öğle saatlerinde Haruto, Sutāraito'yu evine çağırmıştı. Tüm üyeler evin alt katındaki toplantı odasına yerleşmişlerdi. Yoshinori daha önce böyle bir odanın varlığını bilmiyordu. Hem çok geniş hem de kullanışlıydı.
Her bir üye tek tek yerlerine geçince Haruto kürsüye çıktı ve projeksiyondan beyaz tahtaya yansıyan görüntü eşliğinde konuşmaya başladı. Jihoon işi kolaylaşsın diye ona uzun ince bir değnek fırlattı.
Haruto değneği yakaladığı gibi teşekkür edip planını anlattı.
"Şimdi birkaç gün önce etraflıca düşündük ve bir sonuca vardım. Düşündük ki Atarashī Shūha'yı yenmenin tek yolu onların güç kaynağını ortadan kaldırmak. Anahtarı ele geçirmiş olabilirler lakin henüz nasıl kullanacaklarını bilmiyorlar bu yüzden bu bize zaman kazandırır... En güçlü birlikleri silahlı birlikler ve gözcüleri. Onlara erişim sağlayabilirsek çok rahat içeri sızarız."
"İkiz kardeşlere ne oldu?" diye sordu Seunghoon. "Onlar bize bilgi aktarmıyor muydu?"
"Evet ama uzun süredir haber alamıyoruz. Artık harekete geçmenin vakti geldi. Bekleyemeyiz... Sizlere görev dağılımı yapacağım."
Listesini çıkardı ve tek tek saymaya başladı.
"WINNER ekibi ikiz kardeşlerin bize erişim sağladığı kameralardan tarikatın bilgisayar erişimine sızacak. İşiniz hackerlik olacak, zaten uzmanısınız."
Taehyun gülümsedi. "Sen o işi bize bırak."
Haruto devam etti. "BIGBANG ve IKON grubu da tarikatın üssüne girecekler. Deponun havalandırmasından gireceksiniz... İçeri sızıp adamları tek tek etkisiz hale getirin... BABYMONSTER, kızlar siz de helikopterle çatıdan binaya giriş yapacaksınız. Tavan arasında saklanıp komut bekleyeceksiniz. Size daha sonra ne yapacağınızı anlatırım. Aespa, siz de bina görevlisi kılığında içeri sızacaksınız ve Akira'nın odasına kadar gireceksiniz. Gerisi de bizde."
"Biz ne yapacağız?" diye sordu Jaehyuk.
"Sırası gelince anlatacağım."
Her bir grup kendine verilen görevleri yerlerine getirmek üzere işe koyuldular. Haruto, kalan 11 üyeye yanlarına silah almalarını ve koruyucu giysi giymelerini söylemişti. Yoshinori kıyafetlerinin üzerine giydiği operasyon kıyafetlerine baştan sona baktı. Altında da kurşun geçirmez yelek vardı. Ne tür bir işte yer alacaklarını çok merak ediyordu.
"Bahçede duracağız." dedi Haruto. "Adamların dikkatini dağıtacağız ki içeri sızan grup rahatlıkla içerideki işleri halletsinler. Aslında tehlikeli."
"Birinin bunu yapması lazım ama." dedi Hyunsuk. "Dikkat dağıtmakta iyiyimdir."
"Güzel, herkes hazırsa gidelim..."
Planlı bir şekilde sessizce Akira'nın binasının etrafında toplaştılar. Yoshinori başını kaldırınca epey yüksekten beyaz bir helikopterden dama tek tek atlayan kızları görebiliyordu. Hava bulutlu olduğu için helikopter biraz zor görünüyordu. Biraz daha arka taraflara bakınca havalandırmanın kapağının açık kaldığını fark etti. Diğer grup depoya ulaşmış olmalıydı. Arabadan tek tek inip bahçe kapısında nöbet tutan korumalarla bakıştılar. Haruto silahını hazırlarken "Junkyu, Asahi siz halkı buradan uzak tutun. Çatışmada yaralanmasınlar."
Asahi ile Junkyu yanlarında getirdikleri güvenlik şeritleriyle binanın etrafını çevrelerken Haruto, Yoshi'yi ortalarına aldı.
"Siz Yoshi'yi koruyun. Kesinlikle hiçbir adamın ona yaklaşmasına izin vermeyin."
Yoshinori tam ağzını açmış bir şey diyecekti ki ilk silah sesi duyuldu. Adamlardan biri ateş etmişti bile ama neyse ki bir duvara isabet etmişti kurşun. O an silahlı çatışma başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suimin Jikan 2: Atarashī Shūha | Hayoshi | TREASURE
FanficYeni bir tarikat kuruluyor. Suimin Jikan'ın liderinin tutuklanması ile hâlâ yakalanmamış tarikat üyeleri Kanetabe Kalkınması'nın değerli bir üyesini öldürmekle Haruto ve TREASURE'ün nefretini kazanıyor. Atarashī Shūha tarikatı, Suimin Jikan'dan daha...