გარდასახვა:იბიცა

28 2 0
                                    

-გუკი იბიცაზე გადაფრენა იმისთვის,რომ დავლიოთ,ზედმეტი არ გეჩვენება?-იკითხა ჯიმინმა

-ჯიმინში,ვინჩენცომ დაგვპატიჟადა უარს ვერ ვეტყვი,თორემ მე სახლში დალევას არაფერი მირჩევნია.თან იქ უბრალოდ დალევას არ ვაპირებთ პატარავ.

-აჰჰ კარგი გუკ მაშინ გავემზადები.-უთხრა ჯონგუკს ომეგამ,კისერზე შემოეხვია,აკოცა და ღიმილით,ნახევრად შიშველი გაიქცა  გარდერობისკენ.ლუივის შავი ტყავის ჩანთა გადმოიღო და რამდენიმე ხელი საზაფხულო ტანსაცმელი ჩაალაგა,ჯონის ნაჩუქარი ტანსაცმელებიც ჩადო.საათები,ფეხსაცმელები,სუნამოები და სათვალეები ჯონის ჩანთაში ჩაალაგა,რადგან მისაში აღარ ეტეოდა.სააბაზანოში შევიდა საბანაოდ.ცივი შხაპის ქვეშ დადგა,გამოფხიზლება უნდოდა.ამ დროს წელზე ხელები იგრძნო,მოტრიალდა და ჯონგუკის თვალებს შეეჩეხა.ისე მომთხოვნად უყურებდნენ ჯიმინს,ფეხების კანკალიც კი დაეწყო.ჯონგუკი ტუჩებზე ეძგერა და ცივ,მარმარილოს კედელზე ააკრო ომეგა.დაუნდობლად კბენდა ტუჩებზე და ხელებს მთელ სხეულზე დაატარებდა.

-აქ არაფერს გიზამ პატარავ,შენთვის არაკომფორტული იქნება,მაგრამ დაკმაყოფილება არცერთს გვაწყენდა.-თქვა გუკმა კოცნებს შორის და ჯიმინის პენისს წაავლო ხელი.ისეთი მონდომებით უნძრევდა,გეგონებოდა ამაზე ყოფილიყო სამყაროს ბედი დამოკიდებული.ჯიმინიც არ აყოვნებდა კვნესებს,ზურგს უკაწრავდა და ალფას სახელს გაუჩერებლად ჩურჩულებდა.ჯიმინს კუნთები დაეჭიმა,თვალებში ვარსკვლავები აკიაფდნენ.უეცრად მთელი სხეული მოუდუნდა.ჯონის მთელ ხელზე ესხა ჯიმინის სპერმა.მან თითები პირისკენ წაიღო,და სპერმა ალოკა.

-ასეთი გემრიელი რანაირად ხარ ჯიმინში?-კითხა თვალებდახუჭულ ომეგას.ჯიმინმა თვალები გაახილა,ალფას მოწყვეტით აკოცა და მუხლებზე,მის წინ დაეშვა.-ჯიმინ,შეგიძლია ეს არ გააკეთო პატარავ.

-არა გუკ მე მინდა,რომ ეს გავაკეთო.-არ დააყოვნა ჯიმინმა და ისე მკაცრად თქვა,პირდაპირ იგულისხმა ეს არ განიხილებაო.ჯონის ორგანოს ხელი მოჰკიდა და კარგად შეანჯღრია.ნელა გადაატარა ენა სველ თავზე,თან ჯონს სახეზე აკვირდებოდა.მას თვალები დაეხუჭა და ქვედა ტუჩს კბენდა.ამან ჯიმინი გაათამამა,ჯერ ნახევრად,შემდეგ კი საერთოდ მთლიანად ჩაიდო პირში უზარმაზარი ორგანო.ჯონმა შეიგინა.2 დღე სექსისა და ორგაზმის გარეშე იტანჯებოდა,ახლა კი ეს ნამდვილი შვება იყო.ჯიმინმა ტუჩებს ხელიც მიაშველა,რადგან ჯონისთვის უფრო ადვილი ყოფილიყო გათავება.ჯონგუკმა ვეღარ გაუძლო,თმაში ჩააფრინდა და მის პირში დაიწყო ბიძგების კეთება.ჯიმინს უჰაერობისგან თვალები აუცრემლიანდა,მაგრამ თან უხაროდა ის ფაქტი,რომ ალფას სიამოვნებდა მისი შეხება.ამ დროს ჯიმინს პირი,ბლანტი მასით გაევსო,რომელიც დაუფიქრებლად გადაყლაპა.თითქოს დესერტი ყოფილიყო ისე უსინჯავდა გემოს.და ის აღიარებს,რომ ეს ძალიან გემრიელი რამ იყო.ლავანდისა და ლილიების არომატი საუკეთესო ნაზავი ყოფილა,ცოტა მომარილო გემოთი.

გარდასახვაWhere stories live. Discover now