~10~

351 22 186
                                    

Z tego co zdążyłam się dowiedzieć, mecz z Athletic Bilbao miał rozpocząć się o 21. Pedro powiedział, że Xavi chce wystawić go w pierwszym składzie, dlatego stwierdziłam, że może pooglądam ten mecz. Sprawdziłam, gdzie będzie transmitowany mecz i okazało się, że bez żadnego problemu będę mogła go oglądać. Nie wiedziałam tylko, czy zdążę oglądać go od początku, ponieważ po treningu miałam podjechać na chwilę do Charlotte.

Stwierdziłam, że wstawię posta z imprezy. Przed wyjściem z domu, zrobiłam zdjęcie w lustrze, więc po dodaniu opisu opublikowałam go na moim Instagramie.

@isa.rubio

Lubią to pedri, itz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lubią to pedri, itz.lottie, marcguiu9 i 8396 inne osoby
isa.rubio Yesterday was eventfully🤍🤎

@marcguiu9: Super towarzyszka!
@isa.rubio: Super towarzysz!

@pedri: 😍
→@c_perez: 🤨

@c_perez: Piękna 🥰

@itz.lottie: My girl 💗

@t1rad0: Zapraszam na kolejne domówki 🪩
@isa.rubio Na pewno przyjdę!

@santana_21 Party girl 💅🏻💕

Wyświetl więcej...

Aktualnie była 15, a ja szykowałam się na trening, który miał rozpocząć się o 16. Spakowałam do torby strój na przebranie oraz inne potrzebne rzeczy. Nasypałam psom jedzenie do misek i dolałam im wody. W pewnym momencie usłyszałam dźwięk, który oznaczał, że ktoś do mnie napisał. Wróciłam do sypialni, w której znajdował się mój telefon, aby sprawdzić kto do mnie napisał. Okazało się, że był to Pedri, który niedługo powinien wylądować w największym mieście kraju Basków.

@pedri
Boję się.

@isa.rubio
Boisz się, że przegrasz z Bilbao? Trzymam za nich kciuki.

Zaśmiałam się, bo myślałam, że chłopak sobie z mnie żartuje i potrzebuje atencji.

@pedri
Bardzo śmieszne, ale nie chodziło mi o to.

@isa.rubio
To o co?

@pedri
Boję się, że znowu złapię jakąś kontuzję, która wykluczy mnie z gry.

Moja twarz mimowolnie zmieniła wyraz z rozbawionej na zdezorientowaną. Czy on naprawdę bał się o kontuzję? Przecież na pewno jej nie dozna, a jak coś to szybko go wyleczą i znowu będzie mógł grać.

@isa.rubio
Na pewno nie złapiesz żadnej kontuzji, a jak coś to sztab medyczny Cię z niej wyleczy.

@pedri
Wiem, ale im więcej kontuzji łapiesz tym stajesz się coraz gorszy i słabszy. Ja doznałem już kilku, a mam 21 lat.

More than love || Pedri Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz